Nowości olejowe Texaco Ursa

, 13 czerwca 2005, 0:00

Texaco Lubricants Polska, poszerzyło gamę olejów silnikowych do samochodów ciężarowych URSA o dwa oleje.
Pierwszy z nich, to:
URSA ULTRA 10W-40.
Olej posiada doskonałe walory użytkowe w zakresie:
– trwałości eksploatacyjnej silnika
– wydłużonych przebiegów między wymianami oleju
– ochrony przed tworzeniem się osadów na elementach turbosprężarek
– żywotności eksploatacyjnej osprzętu silnika zmniejszającego emisję spalin (urządzenia typu DPF, CRT, SCR)
– możliwości stosowania w silnikach o starszych rozwiązaniach konstrukcyjnych (po skonsultowaniu z wymaganiami producentów silników)
Zalecany jest w szczególności do stosowania w wolnossących i turbodoładowanych silnikach Diesla ciężkich pojazdów samochodowych pracujących w bardzo trudnych warunkach eksploatacyjnych i przy wydłużonych przebiegach między wymianami oleju. Przeznaczony jest w szczególności do smarowania silników wyposażonych w najnowocześniejszy osprzęt zmniejszający emisję spalin typu DPF (Diesel Particulate Filter) i CRT (Continously Regenerating Trap). Może być także stosowany w silnikach wyposażonych w selektywne katalizatory redukujące tlenki azotu w spalinach SCR (Selective Catalytic Reduction).
W zakresie wydłużonych przebiegów między wymianami oleju należy odnieść się do instrukcji podawanych przez producentów silników lub pojazdów.
Normy i zatwierdzenia
Olej URSA ULTRA 10W-40 przewyższa najnowsze i najbardziej surowe wymagania jakościowe :
– ACEA : E6-04/E4-99 (w.3)/E3-96 (w.4)
– SAE: 10W-40
oraz posiada następujące zatwierdzenia:
– MB: 228.51 / 228.5
– MAN: M3477 / M3277CRT
– Renault Truck RXD
i spełnia wymagania MTU Type 3.

 
Druga nowość to:
URSA SUPER TD 10W-40
Olej silnikowy klasy SHPD (Super High Performance Diesel) spełniający wymagania najnowszych norm ACEA, API oraz producentów pojazdów odnośnie olejów do silników Diesla ciężkich pojazdów samochodowych.
Zestawiony został w oparciu o wysokiej jakości rafinowane rozpuszczalnikowo mineralnych oleje bazowe oraz pakiet dodatków uszlachetniających zapewniających najwyższą jakość finalnego produktu oraz jego doskonałe walory eksploatacyjne.
Przeznaczony jest w szczególności do silnie obciążonych silników Diesla, bez i z turbodoładowaniem wymagających olejów o wydłużonych przebiegach między wymianami.
Olej URSA SUPER TD 10W-40 posiada doskonałe walory użytkowe w zakresie:
– właściwości myjących i dyspergujących
– ochrony przed zużyciem mechanicznym
– ochrony przed polerowaniem gładzi cylindrowej
– odporności na starzenie w wysokich temperaturach
– ochrony przeciwkorozyjnej łożysk
– odporności na pienienie
– możliwości stosowania długich przebiegów między wymianami oleju
Zalecany jest do stosowania w wolnossących i turbodoładowanych silnikach Diesla ciężkich pojazdów samochodowych pracujących w bardzo trudnych warunkach eksploatacyjnych i przy wydłużonych przebiegach między wymianami oleju (zgodnie z instrukcjami podawanymi przez producentów silników lub pojazdów).
Normy i zatwierdzenia
Olej URSA SUPER TD 10W-40 przewyższa najnowsze i najbardziej surowe wymagania jakościowe :
– SAE:10W-40
– API:CI-4/CH-4/CG-4/CF-4/CF/SL
– ACEA:E7-04 / E5-02
– ACEA: A3/B3-04, A3/B4-04
– ACEA: A3-02, A2-96 (w.3)
– Global DHD-1 (ACEA, API, JASO)
oraz posiada następujące zatwierdzenia:
– MB 228.3 / 229.1
– MAN : M 3275
– Volvo : VDS-3
– Renault Truck : RLD
i spełnia wymagania:
– Mack EO-M Plus
– Cummins CES 20076/20077/20078
Ponadto olej URSA SUPER TD 10W-40 spełnia wymagania takich firm jak DAF, IVECO, CATERPILLAR.

Komentarze

Brak komentarzy