Renault Trucks wprowadziło do sprzedaży nowego Renault Mastera. Renault Master i Renault Mascott to około 24 000 sprzedanych w 2005 sztuk, z czego 11 000 to Master.
Dzięki nowemu silnikowi, zakresom mocy, a także nowej skrzyni biegów, zewnętrznemu designowi, funkcjonalnym rozwiązaniom oraz wystrojowi wnętrza nowy Master oferuje swoim pasażerom większą przyjemność z jazdy, większe przygotowanie do zastosowań profesjonalnych.
Nowy Master: ekonomiczne, niezawodne i komfortowe narzędzie pracy
Nowy Master jest teraz dostępny z trzema wersjami silnika Renault 2.5 dCi: 100 KM (74 kW), 120 KM (88 kW) oraz 150 KM (107 kW).
Moment obrotowy na koła przekazywany jest za pośrednictwem nowej skrzyni biegów zdolnej przenieść moment obrotowy o wartości 350 Nm (poprzednio 320 Nm). Skrzynia biegów o szerokim zakresie ma 6 przełożeń, dodatkowo aby zwiększyć wygodę i ekonomię jazdy nowy Master oferowany jest ze zautomatyzowaną skrzynią Quickshift.
Zmiany w układzie napędowym podkreślone są przez funkcjonalność i stylistykę nowej kabiny zarówno z zewnątrz jak i wewnątrz: nowoczesna, ergonomiczna kabina, dźwignia zmiany biegów umieszczona na tablicy przyrządów, czytelna tablica przyrządów, wiele podręcznych schowków, izolacja dźwiękowa czy szeroka paleta wyposażenia dodatkowego.
Master z komfortową kabiną oraz niezależnym przednim zawieszeniem wyposażonym w drążek stabilizatora oferuje komfort jazdy porównywalny z samochodami osobowymi.
Nowy Master, tak jak i jego poprzednik oferuje ładowność (1675 kg), najniżej położoną powierzchnię ładunkową (537 mm) oraz bezpieczeństwo dzięki układowi ESP adaptującemu się do obciążenia pojazdu.
Master oferowany jest zarówno w wersji do przewozu ładunków (furgon skrzynia ładunkowa) jak i osób (Combi, minibus i bus). Oferta pojazdów daje się dopasować do każdego z zastosowań: dla profesjonalistów jak i do użytku prywatnego, do przewozu ludzi jak i ładunków, do zastosowań wymagających podwozia ze skrzynią ładunkową dużej objętości jak i do tych potrzebujących kabiny załogowej.
Komentarze