Reality Road, czyli kreatywnego marketingu Volvo Trucks ciąg dalszy

, 11 czerwca 2015, 10:39

Kontynuacją oryginalnych zabiegów marketingowych Volvo Truck będzie reality show z udziałem wokalistki Mapei. Podczas dziewięciodniowej podróży samochodem po Europie Mapei nagra nowy teledysk, który wyreżyseruje Liza Minou Morberg.

Ekipie towarzyszy samochód ciężarowy Volvo transportujący rekwizyty i prowadzony przez jednego z najlepszych kierowców na świecie – Jensa Karlssona, znanego, między innymi, z reklamy „The Epic Split“. Rezultat będzie można zobaczyć w filmowym cyklu „Reality Road”.

– „Poprzez „Reality Road” chcemy pokazać siłę naszej oferty usług. Dla utrzymania samochodu ciężarowego w ruchu, równie ważne jak sam pojazd są powiązane z nim usługi. Równocześnie chcemy stworzyć telewizyjne widowisko, które przyciągnie szeroką widownię. O ile mi wiadomo, żadna inna firma nie wykorzystywała formuły filmu dokumentalnego w celach marketingowych.” – mówi Per Nilsson, dyrektor ds. public relations Volvo Trucks.

W filmie, wokalistka Mapei, której ostatnim, jak dotąd, wydanym singlem jest wielki przebój „Don’t Wait” i reżyser Liza Morberg nagrywają teledysk do nowej piosenki Mapei pt. „Million Ways to Live”. Pomaga im Jens Karlsson, który od 28 lat jest kierowcą samochodów ciężarowych i był jednym z precyzyjnych kierowców w zrealizowanych przez Volvo Trucks reklamach „The Epic Split” i „The Ballerina Stunt’.

– „Moim zadaniem jest jak najbezpieczniejsze prowadzenie samochodu ciężarowego podczas wyprawy po Europie, a także pokazanie aspektów pracy kierowcy zawodowego. Miałem już okazję występować w produkcji filmowej, ale tym razem było to coś zupełnie innego. Poprzednio po prostu prowadziłem pojazd i nie musiałem nic mówić przed kamerą.” – mówi Jens Karlsson.

Poza obserwowaniem, jak usługi Volvo Trucks sprawdzają się w różnych okolicznościach, w serii filmów będzie można towarzyszyć Mapei odkrywającej wyzwania w świecie samochodów ciężarowych. Mapei wystąpi m.in. w przedstawieniu w stylu „drag queens” na pokładzie promu samochodowego płynącego do Polski, da spontaniczny koncert na przedmieściach Paryża oraz zapewni artystyczną oprawę kaskaderskiego popisu jazdy na dwóch kołach w Berlinie.

Cała seria obejmuje osiem odcinków. Pierwsze trzy zostaną opublikowane na kanale Volvo Trucks, na portalu YouTube, 11 czerwca.

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!