15 lat firmy DKV Euro Service Polska

, 13 października 2007, 0:00

55 200 wydanych kart paliwowych, 1920 klientów i 2500 stacji– to krótki bilans 15 istnienia firmy DKV Euro Service w Polsce, międzynarodowego emitenta kart paliwowo-serwisowych.

W pierwszych dniach października firma świętowała 15-lecie swojego istnienia. Uroczyste spotkanie z klientami był okazją do podziękowania za lata współpracy i przedstawienia najbliższych planów rozwoju w Polsce. Wśród gości znalazło się ponad 150 partnerów DKV.

DKV stawia dziś na rozwój oferty dla niewielkich firm transportowych oraz flot.
– Staramy się wyjść naprzeciw potrzebom polskich przewoźników, którzy nie dysponują znaczącym kapitałem, ale chcą korzystać z dodatkowych korzyści płynących z użytkowania kart paliwowych – mówi Michał Bałakier, dyrektor DKV Euro Service Polska.
Firma kładzie również silny nacisk na rozwój usług internetowych, takich jak: planowanie trasy na podstawie cen paliwa i opłat drogowych czy programy do zarządzania transakcjami kierowców.

Podczas uroczystości 15-lecia firmy, która odbyła się 5 października 2007 w Poznaniu w gospodzie Młyńskie Koło, miało miejsce rozdanie nagród dla laureatów pierwszego etapu programu lojalnościowego DKV. Firmy Polfrost Tranasport, Tel-Met oraz Ajmag nagrodzone zostały laptopami i zestawami do nawigacji satelitarnej. Wręczeniu prezentów towarzyszyły życzenia dalszego rozwoju ze strony niemieckiego szefostwa DKV Euro Service.

Program spotkania uświetniały liczne atrakcje, m.in. taniec rewiowy, pokazy barmańskie, recital Agnieszki Wawrzyniak i wiele innych. O północy przy fanfarach i oklaskach wniesiono płonący tort urodzinowy DKV. Imprezę podsumował w późnych godzinach nocnych występ teatru ognia i wspólna biesiada przy staropolskiej pieczeni.

DKV Euro Service w pigułce
DKV Euro Service to międzynarodowy emitent kart paliwowo-serwisowych DKV Card.
W Polsce działa od 15 lat i współpracuje z siecią blisko 2500 stacji paliw i 150 warsztatów. DKV Card umożliwia bezgotówkowe tankowanie na stacjach różnych marek i dostęp do wielu usług dodatkowych, m.in. serwisów naprawczych, internetowych serwisów mapowych, doradztwa, kalkulatorów opłat drogowych, czy fakturowania netto i zwrotu zagranicznego VAT. Klientami DKV w Polsce są zarówno duże firmy transportowe, jak i drobni klienci flotowi.

Komentarze

Brak komentarzy