TVN Siedem zaprasza do obejrzenia programu „NA OSI”

17 grudnia 2007, 0:00

TVN Siedem zaprasza do oglądania kolejnych wydań „Na Osi”, jedynego dostępnego w polskojęzycznych stacjach telewizyjnych programu, zajmującego się sprawami najszerzej pojętego transportu drogowego: zarówno towarowego jak i osobowego, zagadnieniami logistyki i spedycji. Audycja nadawana jest na antenie telewizji TVN 7.
Premiera najbliższego odcinka 22.12. o godz. 14:30, powtórki 23.12.
o godz. 8:00 i 29.12 . o godz 6:10.

UWAGA! Od stycznia program „Na Osi” będzie nadawany na antenie telewizji TVN Turbo,
premiery w soboty o godz. 14:00.

Zobaczyć będzie można między innymi:

Test Renault Maxity skrzyniowy – auto skonstruowano z myślą o transporcie miejskim. Ta kompaktowa, zwrotna, mała ciężarówka, dzięki swoim gabarytom, niewiele większym się od wymiarów auta osobowego, z powodzeniem może poruszać się śródmiejskimi uliczkami. Samochód w wersji skrzyniowej może przewieźć około tysiąca ośmiuset kilogramów. Jego dopuszczalna masa całkowita wynosi 3,5 tony, a to oznacza, że samochód może prowadzić posiadacz prawa jazdy kategorii B.


DAF na targach European Road Transport Show w Amsterdamie – holenderski producent przedstawił całą gamę z m o d e r n i z o w a n y c h m o d e l i : o d dystrybucyjnego LF’a, przez uniwersalnego CF’a, aż po dalekobieżnego XF’a. Wiodącą tematyką ekspozycji DAF’a była ekologia. Wszystkie pojazdy dostępne są w wersjach Euro 5, lub w jeszcze bardziej rygorystycznej normie EEV, czyli udoskonalonych pojazdów przyjaznych dla środowiska. Pokazano także prototyp LF’a z napędem hybrydowym;

Opel Astra OPC – już sam wygląd zewnętrzny tego samochodu robi niemałe wrażenie. Dość masywną, można by nawet rzec – przysadzistą – bryłę nadwozia, zarysowano płynnymi liniami. W jej klinowy kształt sprytnie wpisano mocno uwypuklone błotniki i nadkola. Karoserię posadowiono na szeroko rozstawionych, dużych, 18 calowych kołach. Sylwetka Opla Astry OPC budzi nieodparte uczucie drzemiącej w tym aucie potęgi;

MB Safety on Tour – Mercedes zaprasza użytkowników pojazdów do treningu bezpiecznego prowadzenia samochodu. Instruktorzy objaśniają działanie systemów wspomagających kierowcę, w które wyposażone są nowoczesne pojazdy, a potem uczestnicy mają możliwość przekonać się, jak one działają w czasie jazdy. Szkolenia organizowane są cyklicznie. Byliśmy na jednym z nich, które miało miejsce na płycie lotniska pod Legnicą.

Oprócz tego, w każdym programie przegląd najświeższych i najciekawszych informacji branżowych, czyli Stroboskop, a w nim: o konkursie dla producentów części, pojazdy Scanii do przewozu drewna, TNT laureatem Oscara Logistyki, Krone i Iveco wspierają akcję charytatywną, oraz Mitsubishi Pajero.

Na pytania widzów odpowiadają: starszy aspirant Dariusz
Krzewski i inspektor Rafał Kochanowski. Również w każdym odcinku
konkursy z nagrodami. Program prowadzi Sławek Sochacki.

 

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

83.17.116.*, 14 stycznia 2009, 0:00 0 0

Witam w 2006 roku zrobiłem prawojazdy na kategorię C . C+E do tego kurs na przewóz rzeczy .2007 roku również ukończyłem kurs ADR na przewóz materiałów niebezpiecznych klas wszystkich oprócz (1,7) ,plus uprawnienia do napełniania i opróżniania zbiorników transportowych-cysterny kl.2,3 wg ADR/RID. Mam zamiar rozpocząć prace jako kierowca samochodu ciężarowego przewożącego materiały niebezpieczne podlegające przepisom ADR,dodam ze nigdy nie pracowałem jako kierowca.Moje pytanie brzmi czy na tą chwilę ,a może w niedalekiej przyszłości będą mi niezbędne jeszcze jakieś uprawnienia czy kursy ,pytam bo podobno coś w tej materii ostatnio się zmieniło. Dziękuje i Pozdrawiam

Odpowiedz