Nowa opona do przyczep i naczep niskopodwoziowych X MaxiTrailer 205/65 R 17.5 powstała z myślą o jak najwyższej nośności, zwiększeniu przebiegów, wytrzymałości i wszechstronnym zastosowaniu. Dzięki tym cechom nowy produkt umożliwia maksymalną optymalizację kosztów transportu.
Nośność opony to 7,6 tony na oś! Tak imponujący wynik to efekt zastosowania innowacyjnej technologii Durable Technologies polegającej na zastosowaniu osnowy z włókien aramidowych oraz mieszanki gumy Energy zapobiegającej przegrzewaniu się karkasu. Dzięki temu bieżnik ma o 20% większą wytrzymałość niż w oponie XTE2 205/65 R 17.5. Możliwość większego załadunku jest cechą opony pożądaną przez firmy transportowe, ponieważ umożliwia im osiągniecie wyższej rentowności dzięki przewożeniu cięższych towarów. Aby w pełni wykorzystać w tym wymiarze imponującą nośność MaxiTrailer 205/65 R 17.5 zastosowano w nim rozwiązania zwiększające odporność na uszkodzenia i wydłużające maksymalny przebieg.
Wytrzymałość nowej opony X MaxiTrailer 205/65 R 17.5 to zasługa wzmocnionych barków, które zapewniają odporność na ugięcia przy dużym obciążeniu. Opona jest także zaopatrzona we wzmocnioną i zaokrągloną stopkę. Wytrzymałość stopki w porównaniu do XTE 2 wzrosła o 10%. Przebiegi nowego X MaxiTrailer są dłuższe o 35% i 20% w porównaniu do bieżników XTE2 i XTA2+ Energy dzięki zoptymalizowaniu powierzchni kontaktu opony z nawierzchnią.
Opona Michelin X MaxiTrailer 205/65 R 17.5 charakteryzuje się dużą wszechstronnością zastosowania i może być wykorzystywana zarówno w transporcie regionalnym, krajowym jak i międzynarodowym. Ta wszechstronność jest korzystna zarówno dla konstruktorów naczep, których oferta jest ujednolicana jak i dla użytkowników, którzy mogą wykorzystywać jeden typ bieżnika na wielu rodzajach nawierzchni.
Komentarze