Bezpieczniej z Iveco

, 15 czerwca 2008, 0:00

Klienci, którzy chcą skontaktować się z Iveco, aby uzyskać pomoc w dowolnym kraju Europy, mogą to teraz zrobić znacznie szybciej niż możliwe to było do tej pory. Uruchomiony został nowy, bezpłatny numer telefonu do serwisowego centrum obsługi klienta Iveco.

Nowy numer telefonu jest bardzo łatwy do zapamiętania.
Wystarczy po prostu wybrać 800 a następnie sekwencję cyfr, które na klawiaturze odpowiadają literom tworzącym słowo IVECO i zakończyć trzema cyframi zero (czyli 800.48326.000).

Razem z wprowadzeniem nowego numeru zaktualizowało także ofertę usług posprzedażnych. Opracowano kartograficzny system namierzania, przy pomocy którego położenie uszkodzonego samochodu zostaje zlokalizowane z dużą precyzją i jednocześnie wskazany zostaje najbliższy i najbardziej odpowiedni warsztat naprawczy. Uproszczono także procedurę rozpoznawania numeru telefonicznego osoby dzwoniącej, co daje znaczące skrócenie czasu rozmowy związanego z przetwarzaniem zgłoszenia.

Ponadto, dzięki śledzeniu przebiegu realizacji zgłoszenia i interaktywnemu przesyłaniu wiadomości SMS, kierowca i kontroler floty są niezwłocznie informowani o oczekiwanym czasie przybycia samochodu serwisowego i przebiegu naprawy.

Bezpłatna pomoc telefoniczna jest dostępna w językach: włoskim, angielskim, francuskim, niemieckim, hiszpańskim, portugalskim, holenderskim, czeskim, słowackim i polskim.

 

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!