Nowy olej silnikowy Mobil Delvac 1 LE 5W-30

22 lutego 2009, 0:00

ExxonMobil wprowadza do swojej oferty nowy, w pełni syntetyczny olej Mobil Delvac 1 LE 5W-30. Jest to niskopopiołowy produkt nowej generacji, przeznaczony do smarowania silników Diesla w pojazdach ciężarowych i maszynach roboczych.

Mobil Delvac 1 LE 5W30 wprowadza nową formulację, która zapewnia wyjątkową efektywność smarowania nowoczesnych, niskoemisyjnych silników. Co więcej, nowy Delvac jest jednym z pierwszych na rynku olejów do silników Diesla, który równocześnie spełnia dopuszczenia producentów MB-Approval 228.51 i MB-Approval 228.5 w klasie lepkości SAE 5W-30. Spełnia też wymagania klasyfikacji: ACEA E4, ACEA E6 i MAN M3477. 

“Wraz z Mobil Delvac 1 LE 5W-30 przekraczamy granice smarowania silników pojazdów ciężarowych i maszyn roboczych. Zapewniamy znakomitą efektywność dla transportu drogowego, przemysłu wydobywczego, branży budowlanej oraz rolnictwa, szczególnie w tych krajach, gdzie występują niższe temperatury” – mówi Tony Weatherill, EAME Marketing Advisor, Commercial Vehicle Lubricants, ExxonMobil.

“Produkt został opracowany z myślą o nowej technologii, stosowanej w różnych pojazdach ciężarowych i maszynach roboczych oraz aby wzmocnić naszą silną pozycję w Europie Północnej i Wschodniej. Chcemy w ten sposób dopasować się do trendów i potrzeb nowoczesnego biznesu, spełnić nowe wymagania prawne, które kładą nacisk na niską emisję spalin, oraz rosnące wymagania efektywnościowe w obecnych realiach ekonomicznych” – dodaje.

Mobil Delvac 1 LE 5W-30 jest w pełni syntetycznym, wysokowydajnym olejem do wysokoobciążonych silników Diesla, który pomaga wydłużyć żywotność zarówno silnika, jak i systemu emisji spalin. Jednocześnie zapewnia długi okres między wymianami i mniejsze zużycie paliwa w nowoczesnych silnikach Diesla, w tym wyposażonych w filtr cząstek stałych DPF (Diesel Particulate Filters). 

Zalety wynikające z użycia oleju Mobil Delvac 1 LE 5W-30:

• Doskonały rozruch i praca w niskich temperaturach. Efektywne smarowanie w niskich temperaturach pomaga ograniczyć zużycie silnika w warunkach zimnego rozruchu.

• Stabilność termiczna i odporność na utlenianie. Zaawansowana technologia formulacji oleju oparta na syntetycznych olejach bazowych, pozwala Mobil Delvac 1 LE 5W-30 zapewnić doskonałą stabilność termiczną oraz odporność na utlenianie.

• Lepsza ochrona i dłuższa eksploatacja silnika. W testach silników wykonanych w różnych technologiach Mobil Delvac 1 LE 5W-30 wykazuje doskonałą zdolność do utrzymania czystości, jak również posiada wiodący w klasie olejów niskopopiołowych (low ash) poziom całkowitej liczby zasadowej – TBN.

• Maksymalnie wydłużone okresy między wymianami. Doskonałemu ograniczaniu zużycia trących części silnika towarzyszy niska lotność oleju. Spełnia on też wymagania długich okresów wymiany najnowszych modeli ciężarówek Mercedes-Benz i MAN.

• Ochrona systemu emisji spalin. Oleje niskopopiołowe, takie jak Mobil Delvac 1 LE 5W30, są wymagane do zapewnienia właściwej pracy filtra cząstek stałych DPF.

• Spełnienie wymogów ochrony środowiska. Mobil Delvac 1 5W-30 zachowując niski poziom popiołów, zapewnia ochronę filtra cząstek stałych DPF. Zalety oleju, które wspierają ochronę środowiska są efektem połączenia nowoczesnego silnika, jego systemów oczyszczania spalin, niskosiarkowego paliwa oraz zaawansowanej technologii oleju silnikowego.

• Mniejsze zużycie paliwa. Mobil Delvac 1 LE 5W-30, używany w połączeniu z syntetycznymi olejami przekładniowymi i smarami, lub używany osobno, w porównaniu do konwencjonalnych środków smarnych posiada potencjał ograniczania zużycia paliwa.

Produkt jest dostępny od lutego u wybranych dystrybutorów na rynku europejskim.

Więcej informacji o produktach smarnych Mobil Delvac na stronie internetowej: www.mobil.pl 

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!