Scania Polska S.A. postanowiła wprowadzić usługę skierowaną do firm przewozowych i turystycznych, jaką jest wynajem autobusów turystycznych. Firma liczy, że to elastyczne rozwiązanie przypadnie do gustu właścicielom firm, które w okresach wzmożonego ruchu pasażerskiego nie są w stanie wykonać zadań przewozowych.
Wypożyczony autobus doskonale sprawdzi się nie tylko w czasach zaostrzonych wymagań stawianych klientom przez banki, ale w sytuacjach awaryjnych, gdy własny pojazd będzie wymagał dłuższej naprawy, czy też czas oczekiwania na dostawę zamówionego nowego autobusu będzie wydłużał się.
Korzyścią dla firm jest przewidywalność i precyzyjne zaplanowanie kosztów.
Stała opłata zawiera koszt wynajmu autobusu oraz koszty związane z kompleksową obsługą, w tym przeglądy i naprawy dokonywane w sieci autoryzowanych serwisów Scania na terenie całego kraju, a także pełny pakiet ubezpieczeń (OC, AC, NNW) i podatek drogowy. Każdy autobus jest zarejestrowany przez Scania Polska S.A. i posiada wszelkie dokumenty potrzebne do użytkowania pojazdu na drogach jak np. certyfikat TÜV.
"Wynajem autobusu klientom to dla nas zwykła partnerska powinność, a dla naszych klientów gwarancja wywiązania się z podpisanych kontraktów jak również wykorzystanie każdej nowej okazji do podpisania atrakcyjnego kontraktu na wykonanie zadań przewozowych" – mówi Andrzej Jaworski, Dyrektor Działu Sprzedaży Autobusów.
W ofercie znajdują się tylko fabrycznie nowe pojazdy Scania Irizar New Century oraz PB 12-metrowe i 14-metrowe wyposażone w silniki spełniające normę emisji spalin Euro 4 (bez AdBlue), wykorzystujące technologię recyrkulacji gazów spalinowych EGR.
Wszystkie autobusy wyposażone są w klimatyzację, toalety, barki, lodówki, odtwarzacze DVD i monitory, radioodtwarzacze CD, wzmacniacze, mikrofony i nagłośnienie przestrzeni pasażerskiej.
Komentarze