Teleroute podsumowuje 2008 rok

27 kwietnia 2009, 0:00

Firma Teleroute zakończyła proces zamykania wyników ubiegłego roku. Dla dostawcy usługi giełdy ładunków rok 2008 stał pod znakiem dynamicznego wzrostu liczby ładunków w giełdzie, rozwijania firmy na wschodnie kraje Europy oraz maksymalizacji liczby ładunków na zachodnich kierunkach.

Ponadto firma Teleroute podpisała istotną dla rozbudowy sieci umowę o partnerstwie z Bursatransport – największą giełdą transportową w Rumunii. Natomiast badanie satysfakcji klienta potwierdziło, że Teleroute rozwija się we właściwym kierunku. O dwadzieścia pięć procent wzrosła również liczba klientów korzystających z giełdy.

Wzrost liczby ładunków
W 2008 roku liczba ładunków na giełdzie ładunków Teleroute w regionie Europy Wschodniej zwiekszyła się o 80 procent. Co istotne przyrost liczby nowych ofert nie był wynikiem zmian skokowych, ale systematycznego zwiększania się publikowanych ładunków w każdym kolejnym miesiącu. Pomimo problemów całego rynku Teleroute w 2009 roku notuje dalszy wzrost liczby ofert zgłaszanych w giełdzie.

Rozwiązania Teleroute mogą pomóc zmaksymalizować efektywność i zyski firm transportowych. Biorąc pod uwagę, że każdego dnia jeden na cztery pojazdy ciężarowe podróżuje po Europie bez ładunku łatwo sobie wyobrazić straty jakie ponoszą małe i duże przedsiębiorstwa transportowe. Dzięki 200 000 ładunkom i pojazdom obecnym na giełdzie ładunków łatwiej jest zaplanować przejazd bez pustych przebiegów. Co ważne aż 92 procent ofert na giełdzie jest podejmowanych w ciągu 30 minut, w ubiegłym roku było 64 procent.

„Jesteśmy bardzo zadowoleni, że poziom świadczonych przez Teleroute usług pozwala naszym klientom sprawnie działać i skutecznie utrzymywać dochodowość swojego biznesu” – mówi Mariusz Odkała, dyrektor zarządzający Teleroute na region CEE.

Satysfakcja klienta
Jak co roku Teleroute przeprowadziła w 2008 roku badanie satysfakcji klientów. Okazało się, że uczestnicy giełdy z Polski cenią sobie w Teleroute profesjonalną obsługę klienta, dużą liczbę zawsze aktualnych ofert, przejrzystość procedur oraz sprawność rozliczeń. Badanie zostało przeprowadzone przez instytut badawczy TNS OBOP SOFRES .

Klienci doskonale ocenili także system zamieszczania i wyszukiwania ofert w giełdzie ładunków Teleroute. Biorący udział w badaniu podkreślali, że wykorzystanie rozwiązania Teleroute pomaga minimalizować koszty operacyjne, równocześnie zwiększając wydajność spedycji, które mają do dyspozycji narzędzie pozwalające błyskawicznie odnajdywać nowych partnerów biznesowych.

Umowa z Bursatransport
W marcu 2008 roku Teleroute ogłosiła podpisanie umowy o partnerstwie z Bursatransport – największą giełdą transportową w Rumunii. Celem współpracy jest dalszy rozwój i umocnienie rynkowej pozycji Teleroute w Europie Wschodniej. Bursatransport, jest dynamicznie rozwijającym się przedsiębiorstwem, które dominuje na rumuńskim rynku transportowym. Z jego usług korzysta około 11 000 firm, które mają dostęp do ponad 200 000 ofert ładunków i wolnych pojazdów miesięcznie.

Kampania promocyjna

Od początku 2008 roku Teleroute prowadziła działania zmierzające do zwiększenia liczby oferowanych i realizowanych przewozów na kierunku do i Niemiec oraz Austrii. Działania te realizowano we wszystkich 25 wersjach językowych giełdy. Na program składały się programy motywujące dla największych użytkowników giełdy z Niemiec i Austrii oraz przewoźników z pozostałych krajów.

Największy wzrost został zanotowany w dziewiątym tygodniu 2008 roku (koniec lutego). Liczba ładunków zamieszczonych przez firmy z Niemiec i Austrii w stosunku do tego samego okresu z ubiegłego roku wzrosła o 372 procent.

 

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!