Świece żarowe od MEYLE

5 grudnia 2017, 8:58

W ofercie firmy MEYLE znajduje się 130 świec żarowych dla wielu popularnych zastosowań w samochodach z silnikiem wysokoprężnym. Dodatkowo producent z Hamburga oferuje niemal 60 zestawów sterowników świec żarowych w jakości MEYLE ORIGINAL, które oprócz sterownika, zawierają również odpowiednie świece żarowe.

Świece żarowe wchodzą w głąb cylindra silnika wysokoprężnego i zostają rozgrzane do temperatur nawet do +1000°C. Taki proces jest konieczny, aby umożliwić rozruch zimnego silnika także zimą, przy najniższych temperaturach dochodzących nawet do -40°C. Aby uniknąć uszkodzeń i zużycia, świece żarowe MEYLE ORIGINAL są wytwarzane według specyfikacji dostawców seryjnych dla producentów samochodów – do tego należy także zastosowanie metalu odpornego na wysokie temperatury i technologii podwójnego ogniwa grzewczego. Dzięki temu świece żarowe MEYLE ORIGINAL wykazują optymalnie dopasowane przeniesienie temperatury i wysoką zdolność izolacji przed przepięciami lub przebiciami. Dodatkowo środek świecy żarowej jest (poprzez zastosowanie specjalnego gumowego uszczelnienia) antyhygroskopijny – nie zbiera więc wilgoci – co zapobiega korozji wewnątrz świecy. Dzięki zastosowaniu wysokiej jakości materiałów i optymalnie dopasowanych do siebie elementów świece żarowe MEYLE mogą bardzo dokładnie utrzymywać żądaną temperaturę dalszego żarzenia. Przez to w istotny sposób zmniejsza się emisję spalin i chroni środowisko.

Świece żarowe powinny być wymieniane co 80.000 – 100.000 kilometrów po to, aby uniknąć uszkodzenia spowodowanego zużyciem. Przede wszystkim przy niskich temperaturach, jesienią i zimą zużyte świece żarowe mogą powodować olbrzymie problemy z uruchomieniem silnika i prowadzić do nierównej pracy silnika oraz zwiększonej emisji spalin połączonej z wydobywaniem się ciemnego dymu z rury wydechowej.

Awaria świecy żarowej może mieć kilka przyczyn: obok zużycia w wyniku starzenia powodem defektów może być niefachowy montaż, nieodpowiedni sterownik lub niedoskonała obróbka świec żarowych. W wyniku tego dochodzi do zdeformowania, złamania lub pęknięcia świec żarowych, co może spowodować kosztowne uszkodzenia.

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!