Zmiany zasad reklamacji w firmie Hellmann

, 7 grudnia 2009, 0:00

Od 1 grudnia 2009r. firma Hellmann Worldwide Logistics Sp. z o.o. wprowadziła nowe zasady składania reklamacji. Od tego dnia reklamacje można składać teraz tylko za pomocą strony internetowej www.hellmann.pl

„Od pewnego czasu zastanawialiśmy się nad usprawnieniem procedur reklamacji w naszej firmie. Dlatego zdecydowaliśmy się scentralizować reklamacje. Dzięki tym działaniom każdy Klient, przy użyciu firmowej strony HWL, może szybko i bezpiecznie zgłosić reklamację” – mówi Prezes Hellmann Worldwide Logistics Sp. z o.o., Juliusz Skurewicz.

Wszyscy klienci proszeni są o składanie reklamacji za pomocą formularza zgłoszeniowego zamieszczonego na stronie internetowej www.hellmann.pl, w zakładce reklamacje. W tym miejscu znajdują się dokładne informacje na temat samych reklamacji oraz wymaganych przez prawo dokumentów, niezbędnych do przeprowadzenia szybkiej likwidacji szkód. Po wysłaniu zgłoszenia, klient otrzymuje informację zwrotną, zawierającą numer reklamacji i kontakt do osoby zajmującej się daną sprawą. W celu ułatwienia procedury likwidacji szkód oraz poprawy relacji z klientami, w firmie Hellmann Worldwide Logistics Sp. z o.o. powstała specjalna komórka zajmująca się sprawami zgłaszanymi przez Klientów HWL. Dedykowane są w tym celu 2 osoby, posiadające odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie, które udzielą wszelkich informacji związanych z reklamacjami, co w dużym stopniu usprawni komunikację i pozytywnie wpłynie na jakość obsługi.

„Dobre relacje z Klientami i wysoka jakość obsługi zawsze były dla nas niezwykle ważne. Dlatego mam nadzieje, ze w niedługim czasie nasi Klienci zaakceptują owe zmiany a przede wszystkim będą z nich zadowoleni” – mówi Prezes Hellmann Worldwide Logistics Sp. z o.o., Juliusz Skurewicz.

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!