W kwietniu 2010 gama samochodów dostawczych Renault Trucks przyjedzie kolejne przeobrażenie. Pojawi się wtedy nowy Renault Master. Nowy design, nowa kabina, nowe wersje silnikowe a do tego wszystkiego możliwość wyboru Mastera z napędem na tylne koła.
Cały rok będzie mijał pod znakiem kolejnych nowości z pod znaku Mastera: furgon, podwozie pod zabudowę, podwozie z podwójną kabiną, platforma z kabiną i inne a wszytko dostępne z przednim bądź tylnym napędem, z pojedynczymi bądź podwójnymi kołami na tylnej osi.
Klienci zainteresowani zakupem nowego Mastera będą mieli w czym wybierać. Pojazdy o masie całkowitej od 2,8 do 4,5 tony, czy to podwozia pod zabudowę (ładowność do 2254 kg) czy tez furgony (ładowność do 2295 kg) o pojemności do 17 m3, z przednim czy tylnym napędem – powinny w zupełności spełnić ich oczekiwania i to przy spalaniu nawet poniżej 8l/100 km.
Nowy model pojazdy posiada wiele udogodnień. Ulepszony, wygodny fotel kierowcy jest obietnicą wysokiego komfortu pracy, podobnie jak pozycja za kierownicą przypominająca tą z samochodów osobowych. Ponadto pojazd posiada pojemne schowki i może być wyposażony w zintegrowany system nawigacji Tom-Tom®. Praca kierowy jest także niezwykle łatwa dzięki rozwiązaniom zastosowanym w przestrzeni ładunkowej: szerokim drzwiom oraz bardzo nisko położonej podłodze przestrzeni ładunkowej (542 mm).
Wygodę jazdy poprawiają reflektory doświetlające zakręty, niższy fotel kierowcy dostosowujący się do każdego rodzaju ciała i wygodny nawet dla wysokich kierowców i inne elementy poprawiające komfort osób, które spędzają w aucie wiele godzin. Bezpieczeństwo zapewnią układy ABS, EBA, ESP i ASR. Wyposażeniem standardowym jest również poduszka powietrzna dla pasażera.
Nowoczesne, czterocylindrowe silniki Diesla 2.3 dCi wykorzystujące technologię common rail osiągają 100, 125 i 150 KM. Jednostki dostępne są w wersjach spełniających normy Euro 4 lub Euro 5.
Komentarze