Pojazdy narażone na duże obciążenia podczas intensywnej eksploatacji muszą być wyposażone w odpowiednio wytrzymałe opony. Dlatego od 1 stycznia 2010 roku opony Continental do samochodów ciężarowych są standardowym wyposażeniem w pojazdach International PayStar, WorkStar i DuraStar przeznaczonych do eksploatacji w trudnych i średnich warunkach.
– „To naturalne, że Navistar jako lider północnoamerykańskiego rynku w segmencie pojazdów przeznaczonych do eksploatacji w trudnych i średnich warunkach, wybrał solidne i wytrzymałe opony Continental do pojazdów ciężarowych, eksploatowanych w mieszanych warunkach szosowo-terenowych i na placach budowy” – powiedział Tom Fanning, dyrektor ds. OE w Continental.
Opony Continental do pojazdów ciężarowych eksploatowanych w przewozach regionalnych oraz w mieszanych warunkach szosowo-terenowych i na placach budowy są wysoce odporne na uszkodzenia, ich bieżnik zapewnia optymalne właściwości trakcyjne i posiadają system zapobiegający osadzaniu się drobnych kamieni w rowkach bieżnika.
– „Wszystkie te rozwiązania zapewniają znakomitą wytrzymałość i długie przebiegi typowe dla pojazdów marki International eksploatowanych na placach budowy i w ciężkich warunkach. Kierowcy ciężarówek International PayStar, WorkStar i DuraStar będą mogli polegać na oponach Continental, dzięki którym dojadą bezpiecznie do celu nawet mimo nieprzewidzianej zmiany warunków na drodze” – powiedział Fanning.
– „Pojazdy ciężarowe International muszą bez sprzeciwu znosić jedne z najcięższych warunków na Ziemi. Do pojazdów wyposażonych w silniki MaxxForce Big Bore i podwozie przystosowane do intensywnej eksploatacji potrzebowaliśmy opon, które będą mogły sprostać takim samym wymaganiom i obciążeniem, jak inne podzespoły pojazdu (…) Jesteśmy przekonani, że nasi klienci będą tak samo zadowoleni z opon Continental, jak są zadowoleni z osiągów i niezawodności ciężarówek International" – powiedziała Gauger.
Komentarze