Nowa kampania marketingowa podkreśla kompetencje febi Truck w zakresie układu hamulcowego.
Na niezależnym aftermarkecie febi jest wiodącym dostawcą klocków i tarcz hamulcowych do pojazdów użytkowych – zapewniającym pokrycie ponad 97% samochodów największych marek europejskich (“WIELKA 7”). Pod hasłem nowej kampanii „Consistent Quality. Full Stop!” znana niemiecka marka zwraca uwagę na swój szeroki asortyment elementów hamulcowych.
W przypadku awaryjnego hamowania liczy się każdy centymetr. Dlatego kampania skupia się na jakości: wszystkie produkty hamulcowe febi spełniają specyfikacje OE w zakresie doboru materiałów. Również ciągła kontrola jakości jest standardem stosowanym przez producentów fabrycznego wyposażenia.
Wszystkie klocki hamulcowe febi posiadają specjalnie wkomponowane paski mieszanki – tzw. „tygrysie paski”, które skracają okres układania się klocka hamulcowego oraz zapewniają niezmiennie wysoką skuteczność hamowania od momentu montażu.
Wysoka jakość produktów podkreśla między innymi fakt, że tarcze hamulcowe nie są stosowane wyłącznie w normalnym ruchu drogowym, ale także w oficjalnych wyścigach ciężarówek. Od wielu lat Steffi Halm – jedyna kobieta startująca w serii wyścigów FIA Truck Racing, ale także cały zespół Team Schwabentruck polegają na tarczach hamulcowych febi.
Ponadto febi posiada w ofercie wiele produktów do tarczowych i bębnowych układów hamulcowych: dźwignie wałka rozpieraka, wałki rozpieraka, szczęki hamulcowe, zestawy naprawcze zacisków hamulcowych, a od teraz również siłowniki membranowe. Asortyment jest stale poszerzany: w roku 2020 do oferty dojdzie jeszcze więcej klocków i bębnów hamulcowych.
Wszystkie informacje na temat szerokiej oferty febi Truck w zakresie układów hamulcowych można znaleźć na stronie:
https://www.febi.com/pl/samochody-ciezarowe/uklad-hamulcowy/
Komentarze