Renault przygotowało specjalną wersję modelu Kerax XTREM w konfiguracji 8×4. Pojazd jest przeznaczony do przewozu kruszywa i pracy w bardzo wymagających warunkach. Rama została wzmocniona od silnika aż po zakończenie tylnego zwisu. Zastosowano także wzmocnione resory paraboliczne tylnego zawieszenia, żeliwną obudowę koła zamachowego silnika, dwutarczowe sprzęgło, oraz chłodnicę skrzyni biegów. Kerax XTREM jest dostępny w wersjach silnikowych o mocy od 430 do 520 KM (silniki Euro V) oraz 380-500 KM (Euro III).
Kerax udowodnił, że od wprowadzenia na rynek w 1997 roku radzi sobie w trudnych warunkach. Wzmocnienie ramy podwozia i pozostałych elementów mechanicznych umożliwia sprawne i bezproblemowe wykonywanie ekstremalnych zadań, jak prace wydobywcze w kopalniach czy w trudno dostępnych terenach kamieniołomów.
Podwozie wzmocniono przez podwojenie podłużnic na całej długości ramy. Zastosowano cztery resory paraboliczne, a opcjonalnie dostępny jest most osiągający 36 ton ładowności. Na liście seryjnego wyposażenia Keraxa 8×4 XTREM znalazły się także żeliwna obudowa koła zamachowego (w wersji DXi 11), sprzęgło dwutarczowe oraz chłodnica oleju skrzyni biegów.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
87.204.222.*, 6 marca 2012, 19:00 0 0
Chetnie bym to wytestowal
Odpowiedz
188.33.151.*, 6 marca 2012, 23:40 0 0
8x4 i dwutarczowe sprzęgło...seryjnie...prawdziwy extrem
Odpowiedz