Nowe żurawie HMF w klasie 40-50 tm

, 8 czerwca 2012, 9:42

Wytrzymałe żurawie o lekkiej konstrukcji powstałe przy użyciu nowoczesnych technologii produkcji, oraz wysokiej jakości materiałów i komponentów to najnowsze żurawie oferowane przez HMF.

Zalety nowych żurawi:

Minimalne wymagania przestrzeni
Szerokość podstawy żurawia została zredukowana do 1148 mm dla żurawia 4020-K i do 1198 mm dla 5020-K. Dzięki temu uzyskujemy:

  • Możliwość krótszego rozstawu osi (pomiędzy 1 a 2 osią),
  • Lepsze możliwości montażu na samochodzie 4-osiowym
  • Szpilki montażowe nie kolidują z elementami zawieszenia
  • Możliwość dłuższej zabudowy na podwoziu
     

Waga
Masa własna żurawi 4020-K i 5020-K została zmniejszona, co ma duże znaczenie w segmencie żurawi „wagi ciężkiej”. Samochód ciężarowy uzyskuje w ten sposób większą ładowność.

Wysokość
HMF 4020-K i 5020-K cechują się niskim punktem ciężkości co pozwala na więcej opcji montażu oraz wykorzystanie cięższych ładunków.

Zasięg
Największy zasięg hydrauliczny w klasie z sześcioma hydraulicznymi ramionami wynosi 16,7 m natomiast przy ośmiu ramionach zasięg zwiększa się do 21,5 m.

Standardowe wyposażenie:

  • Blok zaworowy Danfoss PVG32
  • Zdalne sterowanie radiowe (SCANRECO) z wyświetlaczem ciekłokrystalicznym (InfoCenter)
  • Nieograniczony kąt obrotu
  • Podwójne przeguby ósemkowe
  • 15 st. przeprost; 20 st. przeprost z wykorzystaniem dodatkowego wysięgnika Fly-Jib
  • Nogi podporowe sterowane za pomocą 8-funkcyjnego sterowania radiowego (żuraw + oddzielne nogi podporowe )
  • Hydraulicznie rozsuwane nogi podporowe
  • System regeneracji oleju na wysięgnikach
     

Ponadto, możliwe są różne opcje wyposażenia dla żurawi:

  • Systemy Bezpieczeństwa RCL 5300 – pełna kontrola wszystkich funkcji i pracy żurawia
  • System EVS – dynamiczna kontrola stabilności pojazdu
  • CYL – system czujników prawidłowego opuszczania i podparcia siłowników pionowych w nogach podporowych,
  • CYBEL – system prawidłowego opuszczania nóg podporowych i rozsunięcia belek nóg podporowych,
  • 2LMB – dwustopniowy system, który w określonym zakresie np. nad kabiną ogranicza udźwig żurawia
  • HEW – system monitorujący wysokość transportu żurawia. System aktywuje diodę w kabinie kierowcy jeśli żuraw jest nie prawidłowo złożony
  • Belki nóg podporowych rozsuwane na 2.8 m, 3,2 m i 3,9 m konfigurowane osobno dla każdej strony
  • Nogi podporowe stałe V (0°), ręcznie obracane R (20°) i hydraulicznie obracane HR (180°) po każdej stronie
  • Standardowy zestaw montażowy lub zestaw ramy pośredniej HMF
  • 250 l zbiornik hydrauliczny
  • Oświetlenie robocze na wysięgniku i / lub na głównym wysięgniku obsługiwane za pomocą zdalnego sterowania
  • Chłodnica oleju
  • Monitoring temperatury oleju
  • Przygotowane do pompy o zmiennym przepływie

 

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!