Opony ciężarowe Goodyear z kategorią „A”

, 20 sierpnia 2012, 13:48

Wprowadzenie w maju br. możliwości dobrowolnego etykietowania opon (obowiązek etykietowania wejdzie w życie w Unii Europejskiej 1 listopada br.) pozwoliło pokazać, że opony do pojazdów ciężarowych Goodyear mogą sprostać wysokim wymogom pod względem efektywności paliwowej. Najlepszym tego przykładem są opony do naczep Goodyear LHT II, które otrzymały unijną kategorię „A” właśnie pod względem wydajności paliwowej. Kategoria ta dotyczy dwóch rozmiarów, które są dostępne na rynku od 2010 roku.

W nowej, unijnej klasyfikacji doskonałe wyniki osiągnęły również nowe opony Marathon LHS II + na oś sterującą i Regional RHT II do naczep, które otrzymały kategorię „B” ze względu na efektywność paliwową i przyczepność na mokrej nawierzchni, w wielu rozmiarach . Dobre osiągi mają również opony na oś sterującą Regional RHS II, które w jednym rozmiarze otrzymały kategorię „C” pod względem efektywności paliwowej i „A” z uwagi na drogę hamowania na mokrej nawierzchni, a w drugim rozmiarze odpowiednio kategorie „B/B” . Blisko połowa oferowanych obecnie opon Goodyear i Dunlop do pojazdów ciężarowych uzyskuje według klasyfikacji kategorie „C/C” lub wyższe. Organizacja branżowa niemieckiego przemysłu gumowego opisuje opony, które otrzymały kategorię „C/C” lub wyższą jako ‘bardzo dobre’, a opony z oznaczeniem „A/C” – „A/A” i „C/A” – „A/A” jako ‘wyjątkowo dobre’.

„Oceny jakie uzyskały nasze produkty w ramach wprowadzonej przez UE klasyfikacji opon świadczą o tym, że Goodyear od wielu lat dostarcza klientom produkty o najwyższych parametrach – szczególnie w zakresie wydajności paliwowej. Jesteśmy dumni z ocen uzyskanych przez nasze opony. To, że w niektórych przypadkach oferowaliśmy ten poziom jakości już od 2010 roku dowodzi raz jeszcze, iż dbamy o potrzeby klientów, dostarczając opony, które zmniejszają zużycie paliwa i mają doskonałe parametry hamowania na mokrej drodze. Istnieje także wiele innych kryteriów, dzięki którym nasze opony charakteryzują się znakomitą relacją jakości do ceny – w tym przebiegi, możliwość pogłębiania i bieżnikowania oraz trwałość” – powiedział Boris Stevanovic, Dyrektor marketingu opon do pojazdów ciężarowych Goodyear Dunlop w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce.

 

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!