Większy asortyment opon bieżnikowanych Goodyear

, 26 października 2012, 16:31

Goodyear rozszerza ofertę opon bieżnikowanych z linii TreadMax o sześć nowych modeli w czterech segmentach zastosowań.

TreadMax – opony bieżnikowane Goodyear

Opona bieżnikowana GoodyearBieżnikowane opony Goodyeara mają podobny karkas, skład mieszanki oraz wzory bieżnika, jak w odpowiadających im nowych oponach.

W segmencie transportu długodystansowego linię TreadMax rozszerzono o bieżnikowane opony do naczep TreadMax LHT II. Opony o niskim oporze toczenia są teraz dostępne w rozmiarach 385/65R22.5, 385/55R22.5, 435/50R19.5 i uzupełniają oponę TreadMax LHT w rozmiarze 375/50R22.5. Do zastosowania na osi napędzanej przeznaczone są dostępne wcześniej opony TreadMax LHD II w rozmiarach 315/80R22.5, 315/80R22.5, 295/60R22.5, 315/80R22.5 i 295/60R22.5.

Operatorzy pojazdów biorących udział w przewozach regionalnych i dystrybucji zyskują większy wybór – opona do montażu na każdej osi TreadMax RHS II jest teraz dostępna w rozmiarze 315/70R22.5. Uzupełnia istniejącą ofertę opon TreadMax RHS II w rozmiarach 295/80R22.5 i 315/80R22.5 oraz opony na oś napędową TreadMax RHD II w rozmiarach 315/70R22.5, 315/80R22.5 i 295/80R22.5. Opony TreadMax RHD II 19.5” są również dostępne w rozmiarach 245/70R19.5 i 265/70R19.5.

W przypadku pojazdów do zastosowań mieszanych – takich jak wywrotki czy betoniarki –  opony na oś napędową TreadMax MSD II są teraz dostępne w rozmiarze 13R22.5, oprócz wcześniejszego 315/80R22.5.

Do autobusów, zwłaszcza z napędem elektrycznym lub hybrydowym, gdzie w grę wchodzi wysoki moment obrotowy, przeznaczone są nowe opony TreadMax MCD Traction 455/45R22.5 na oś napędową. Linia opon Goodyear dla pojazdów miejskich obejmuje również TreadMax MCA 275/70R22.5 na wszystkie osie i TreadMax MCD Traction w rozmiarze 275/70R22.5.

Technologia Max w oponach bieżnikowanych

Opony TreadMax korzystają z tych samych zalet Technologii Max co…czytaj dalej


Technologia Max w oponach bieżnikowanych

Opony TreadMax korzystają z tych samych zalet Technologii Max co opony nowe. Oferta dla segmentu przewozów długodystansowych (TreadMax LHD II, LHT i LHT II) obejmuje ogumienie wyposażone w technologię FuelMax dla optymalizacji przebiegów i oszczędności paliwa poprzez niski opór toczenia. W przypadku opon do przewozów regionalnych (TreadMax RHS II i RHD II) zastosowano technologię KMax, poprawiającą trakcję i parametry hamowania. Ich zaletą jest trwałość.

Omnitrac Max zapewnia oponom TreadMax MSD II lepsze parametry trakcyjne i odporność na uszkodzenia, połączone z trwałością i żywotnością przy zastosowaniu w pojazdach poruszających się po drogach oraz nieutwardzonych nawierzchniach. Technologia UrbanMax, zaprojektowana pod kątem długich przebiegów, dobrej przyczepności na mokrej nawierzchni i wysokich parametrów trakcyjnych pojazdów miejskich, jest wykorzystywana w oponach TreadMax MCA i MCD Traction.

Opony bieżnikowane TreadMax produkowane są w zakładach Goodyear we Francji, Niemczech i Wielkiej Brytanii według tych samych standardów jakości co nowe opony. Parametry pracy opon bieżnikowanych są podobne do parametrów tych fabrycznie nowych – zapewniają oszczędność paliwa oraz inne walory przez nie oferowane. Goodyear zwraca uwagę na znaczenie optymalizacji wartości opon poprzez bieżnikowanie. Ma ona na celu nie tylko wydłużenie życia opony, ale także utrzymanie wysokich parametrów pracy oraz zachowanie korzyści dla środowiska. Oznacza to, że gdy opona zostanie zużyta do dopuszczalnej głębokości, należy we właściwym czasie przeprowadzić profesjonalne pogłębianie.

Bieżnikowanie, a następnie kolejne pogłębianie, jest możliwe pod warunkiem odpowiedniej dbałości o stan opony przez cały okres jej użytkowania. W ten sposób maksymalizuje się przebiegi, oszczędza surowce, zmniejsza ilość odpadów i ogranicza emisję dwutlenku węgla. Przekłada się to na niższy koszt użytkowania oraz mniejszy wpływ na środowisko naturalne.

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!