DB Schenker Logistics wprowadza urządzenia mobilne do obsługi przesyłek drobnicowych. Urządzenia mobilne pozwalają na przepływ danych w czasie rzeczywistym, przyspieszając obieg informacji. Firma planuje wprowadzenie 2 000 urządzeń mobilnych w 17 oddziałach w Polsce do końca 2013 roku.
– „Nasi klienci będą mieli informację o swojej przesyłce w czasie rzeczywistym, dzięki czemu szybciej podejmą decyzje biznesowe. Z kolei nasi partnerzy – firmy przewozowe – mogą liczyć na wzrost wydajności kurierów i tym samym większą liczbę obsłużonych przesyłek. Dla DB Schenker Logistics wprowadzona zmiana to usprawnienie operacji, większa automatyzacja procesów i mniej czynności administracyjnych. Wszystko to przekłada się bezpośrednio na wzrost jakości naszych usług i zadowolenie klientów.” – mówi Tomasz Cegielski, Dyrektor Biznesu Lądowego Schenker Sp. z o.o.
– „W warunkach niestabilnej gospodarki dostarczenie informacji w czasie rzeczywistym stanowi o przewadze firm – mogą one konkurować szybkością reagowania na potrzeby swoich klientów i tym samym pomagać im, dzięki operatorowi logistycznemu, w utrzymaniu wysokiej pozycji konkurencyjnej” – mówi Janusz Górski, Prezes Schenker Sp. z o.o. – „Nowy standard obsługi klientów wpisuje się w budowaną w naszej organizacji kulturę Lean. Wpływa na wzrost efektywności procesów i eliminację marnotrawstw. Tak duża zmiana otwiera też nowe możliwości kolejnych usprawnień” – dodaje Janusz Górski.
Komentarze