Wielofunkcyjna aplikacja Generali

24 maja 2013, 10:20

Grupa Generali Polska przygotowała bezpłatną aplikację mobilną ‘Generali Auto’. Wspiera ona użytkowników w przypadku wystąpienia wypadku komunikacyjnego, pozwala na uproszczone zgłoszenie szkody i sprawdzenie szkodowości pojazdu. Aplikacja umożliwia też samodzielną kalkulację składki ubezpieczenia pojazdu. Jeszcze przed oficjalną premierą pobrało ją ponad 14 000 użytkowników.

Kalkulacja składki, wycena pojazdu i historia szkodowości

foto. Jerzy Krupowies / materiały prasowe Generali Generali Auto pozwala kierowcom w ciągu zaledwie kilku sekund skalkulować wysokość składki OC i AC i skontaktować się z Agentem w celu dokonania zakupu polisy, a także poznać historię szkodowości samochodu oraz jego szacunkową wycenę.

Wystarczy tylko zeskanować kod QR z dowodu rejestracyjnego auta, aby aplikacja mobilna Generali pokazała wykaz szkód oraz ich wartość, co często pozwala oszacować, czy była to naprawa szyby, czy raczej poważny wypadek.

Po zeskanowaniu QR kodu z dowodu rejestracyjnego użytkownik aplikacji Generali może sprawdzić szacunkową wycenę pojazdu, bazującą na bazie danych firmy Audatex. By wycena była maksymalnie dokładna, w aplikacji wybiera się szczegółowy model pojazdu i jego przebieg, które precyzują wycenę pojazdu.

– „Instytucje finansowe z reguły nie wykorzystują w pełni możliwości platform mobilnych, bo też nie jest to zagadnienie łatwe. Problem z aplikacjami mobilnymi na rynku ubezpieczeniowym polega m.in. na tym, że Klienci korzystają z nich tylko wtedy, kiedy muszą zlikwidować szkodę bądź wystąpić z wnioskiem o wypłatę świadczenia. A taka funkcjonalność z definicji adresowana jest do ledwie kilku % klientów.  Budując ‘Generali Auto’ chcieliśmy stworzyć narzędzie o wielu funkcjonalnościach, z którego Klienci będą chcieli korzystać dużo częściej, niż tylko w przypadku zgłoszenia szkody czy zakupu polisy. Dodatkowo przyświecała nam idea budowania świadomości zakupowej kierowców i przestrzeganie przed zakupem pojazdów o niepewnej historii szkodowej, co jest możliwe dzięki sprawdzaniu historii szkodowej samochodu podczas kalkulacji składki.” – powiedział Artur Olech, Prezes Zarządu Grupy Generali w Polsce.

Zgłoszenie szkody

foto. Jerzy Krupowies / materiały prasowe Generali Generali Auto daje możliwość zgłoszenia szkody komunikacyjnej, majątkowej oraz szkód osobowych z grupowych ubezpieczeń na życie. Prosty formularz pozwala przesłać za pomocą telefonu wszystkie dane potrzebne do wypłaty odszkodowania. Bardzo przydatną funkcjonalnością jest umożliwienie Klientowi załączenia zdjęć zrobionych bezpośrednio na miejscu zdarzenia. Specjalne okna pop-up przypominają o przygotowaniu dokumentów niezbędnych do zgłoszenia i likwidacji szkody. Aplikacja umożliwia wypłatę wybranych świadczeń w 24 godziny od zgłoszenia.

Pomoc po wypadku

Aplikacja posiada w menu opcję „Po wypadku”, która podpowie uczestnikowi zdarzenia nie tylko jak wezwać pomoc czy assistance, kiedy warto wezwać policję, ale także jak udzielić pierwszej pomocy i zabezpieczyć miejsce zdarzenia. Użytkownik znajdzie także informacje o tym, jakie informacje musi zanotować na miejscu zdarzenia i jakich dokumentów potrzebuje do zgłoszenia i likwidacji szkody.

„Generali Auto” dostępna jest za darmo na platformach „App Store” i „Google Play”, a także na stronie generali.pl.

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

188.146.32.*, 9 czerwca 2013, 18:05 0 0

Najciekawsza jest historia szkodowości, bo mogą skorzystać nie tylko klienci Generali. Jeśli to się przyjmie i upowszechni to może mniej będzie nieuczciwych sprzedawców.

Odpowiedz