ACAUTO – Key Account Manager

25 lutego 2025, 7:50

ACAUTO to prężna i dynamicznie rozwijająca się firma z wieloletnim doświadczeniem, wyspecjalizowana w zakresie sprzedaży części do klimatyzacji samochodowej.

KEY ACCOUNT MANAGER
Miejsce pracy: Łomianki

Osoba zatrudniona na w/w stanowisku będzie odpowiadać za:

  • Pozyskiwanie nowych klientów biznesowych
  • Poszerzanie kontaktów biznesowych oraz wolumenu sprzedaży wśród klientów
  • Utrzymywanie i budowanie długofalowych relacji biznesowych z klientami
  • Opieka nad klientami i wyszukiwanie nowych obszarów działań
  • Realizację projektów sprzedażowych
  • Planowanie i nadzór nad realizacją założonych celów sprzedażowych oraz akcji promocyjnych
  • Przygotowywanie ofert i umów handlowych
  • Nadzór nad warunkami handlowymi, płatnościami oraz realizacją tych warunków
  • Zarządzanie budżetem marketingowym oraz ustalanie działań, promocji, akcji handlowych z Klientami
  • Raportowanie oraz realizacja założonych celów
  • Promocja produktów firmy ACAUTO
  • Bieżąca analiza rynku pod kątem działań bezpośredniej konkurencji
  • Prowadzenie szkoleń i udział w targach branżowych
  • Współpraca z pozostałymi działami firmy
  • Sprzedaż produktów i budowanie marki firmy ACAUTO
  • Prowadzenie dokumentacji sprzedażowej
  • Tworzenie i realizacja strategii firmy z klientami kluczowymi w kraju i za granicą

Od kandydata oczekujemy:

  • Umiejętności prowadzenia negocjacji handlowych
  • Ambicji i chęci uczenia się
  • Profesjonalnego podejścia do wykonywanych obowiązków
  • Determinacji w realizacji założonego celu
  • Dobrze rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych i prezentacyjnych
  • Nastawienie na współpracę oraz efektywność biznesową
  • Znajomość j. angielskiego na poziomie min. B2
  • Wykształcenie wyższe
  • Czynne prawo jazdy kat. B
  • Min. 3 letnie doświadczenie sprzedażowe na rynku automotive aftermarket
  • Dobra obsługa pakietu MS Office
  • Bardzo dobra znajomość branży części zamiennych do samochodów
  • Gotowość do odbywania krajowych i zagranicznych podróży służbowych
  • Entuzjazmu, samodzielność w działaniu
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Bardzo dobra organizacja czasu pracy
  • Umiejętność myślenia strategicznego, tworzenia procesów, planów i procedur działania
  • Proaktywna postawa
  • Umiejętność analitycznego myślenia, prezentacji wniosków i rekomendacji
  • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
  • Kreatywność oraz umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów

Oferujemy:

  • Pracę pełną wyzwań, ciekawych doświadczeń i dużą samodzielność w działaniu
  • Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna)
  • Bardzo atrakcyjne wynagrodzenie
  • Premię w zależności od obrotu
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub na B2B
  • Zniżki na firmowe produkty i usługi
  • Spotkania integracyjne
  • Samochód służbowy, telefon i laptop
  • Możliwość rozwoju i uczestniczenia w ciekawych projektach

Zgłoszenia rekrutacyjne prosimy przesyłać na adres: wojciechb@acauto.pl

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”.