TRAILER Magazine 5/2011

, 6 maja 2011, 15:05

W numerze 5/2011 Trailer Magazine:

– Kawał samochodu – prezentujemy wyjątkowo wyglądającego silacza marki MAN.
– Sto czterdzieści, sto i jeden – Aż trzy jubileusze obchodzi w tym roku Continental.
– Euro 6? – proszę bardzo – Scania ma już gotowy silnik spełniający normę Euro 6.
– U boku lwa – Sąsiadem niepołomickiej fabryki MAN jest firma Meiller.
– Jak działa viaToll? – Poznajemy zasadę funkcjonowania systemu pobierania opłat.

Temat numeru – Zabudowy i pojazdy specjalistyczne
– Od lamp do karetek – Odwiedzamy szwedzkich fachowców od zabudów, czyli U-lift.
– Po drogach i szynach – Transport multimodalny według Krone.
– Nie tylko wywotki – Oferta podkieleckiej firmy KH-Kipper ciągle się rozrasta.
– Wielton na TRS Kick-Off – Polski producent naczep i zabudów na show firmy MAN.
– Nowa strategia Zasławia – Fabryka z tradycjami wchodzi w nowy etap działalności.
– Licencja na 40 plus – Fliegl dołącza do oferty naczepę niskopodłogową.
– Silosowy potentat – Spitzer Silo to europejski potentat w produkcji silosów.
– Mega gama – Firma Mega wytwarza różne typy pojazdów specjalistycznych.
– Długie szuflady – Modul System proponuje nowe rozwiązanie dla aut dostawczych.
– Na ruchomej podłodze – Kraker Trailer to specjalista w budowie ruchomych podłóg.
– Wywrotki light – Schmitz robi lekkie naczepy-wywrotki także ze stali.

– Do zadań specjalnych – Bridgestone ma w ofercie także bardzo specjalne ogumienie.
– Scanie w żwirowni – Jak co roku odwiedzamy Scania Test Tour.
– Zdobywcy szczytów – W malowniczych Alpach testowaliśmy Mercedesy 4×4.
– Amarok znaczy wilk – Test nowego Volkswagena pickupa.
– W Holandii się kręci – Odwiedziliśmy największe targi zabudów specjalistycznych.
– Kompletna oferta dla kierowców – Stacja BP w Mostkach to nie tylko paliwo.
– Stalowy cesarz – Powstanie i upadek ciężarówek narki Krupp.
– Poligon dla rajdowców – W kolejnej edycji MT Rally ścigały się także ciężarówki.

W numerze także stałe działy: Kącik modelarski, Drobinica i Giełda.

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!