Sondaż-preferowany rodzaj promocji

, 22 kwietnia 2005, 0:00

Z wielu przeprowadzanych przez nas badań dotyczących różnych grup produktów widać, że ocena organizowanych promocji nie jest zbyt wysoka. Ponieważ temat ten bardzo nas zaintrygował postanowiliśmy lepiej mu się przyjrzeć.
Dlatego też pytanie podczas ostatnio organizowanej sondy brzmiało:
„Jakich oczekujesz promocji ze strony dystrybutorów części?”
Odpowiedź okazała się zbliżona do naszych przewidywań.
Poniżej można zobaczyć wyniki sondażu zamieszczone w tabeli.



W okresie silnej konkurencji cenowej pomiędzy dystrybutorami części i producentami okazuje się, że najbardziej interesującym rodzajem promocji jest promocja cenowa.
Uzyskała ona, aż 56,3% wszystkich głosów.
Jak łatwo się domyślić jest to najbardziej kosztowana forma promocji z punktu widzenia organizatora. Na szczęście dla dystrybutorów i producentów można na ten wynik spojrzeć z drugiej strony, aż 43,7% osób wskazało na inne formy promocji. W drugiej kolejności przedstawiciele sklepów i warsztatów wykazują największe zainteresowanie promocjami polegającymi na zbieraniu punktów, które będą mogli później wymienić na ciekawe nagrody.

Komentarze

Brak komentarzy