Raport – Rynek klocków i okładzin hamulcowych w Polsce

, 20 lutego 2006, 0:00

Celem badania była szczegółowa analiza rynku klocków i okładzin hamulcowych do samochodów ciężarowych w Polsce zgodnie ze schematem przedstawionym w spisie treści.

Raport zawiera 52 tabel i wykresów doskonale ujmujących wiele aspektów dotyczących tego rynku. Oczywiście dołączony do tego jest szczegółowy opis.
Opracowanie prezentuje opinie różnych grup firm na tematy związane z ilościami klientów, rozproszeniem kanałów dystrybucyjnych, reklamacjami, trwałością wyrobów jak i wizerunkiem poszczególnych producentów.
Pełne badanie dostępne jest odpłatnie na zamówienie i zawiera odpowiedzi na szereg ważnych pytań dotyczących tego produktu.
Aby uzyskać więcej informacji, kliknij więcej.

Raport można zamówić w wersji angielskiej.
Koszt pojedynczej Licencji na raport „RYNEK KLOCKÓW I OKŁADZIN HAMULCOWYCH W POLSCE” wynosi 6.000 zł netto.
Jeżeli jesteś zainteresowany raportem, proszę napisz do nas: alfred@motofocus.pl
Jeżeli przed zamówieniem potrzebujesz uzyskać więcej informacji, proszę zadzwoń: Alfred Franke (0-22) 489-72-21

1. WSTĘP
1.1. Zastrzeżenia:
1.2. Użyte oznaczenia

2. STRUKTURA PRÓBY
2.1. Klasyfikacja według regionu
2.2. Klasyfikacja według rodzaju firmy
2.3. Klasyfikacja według wielkości firmy

3. NAJCZĘŚCIEJ POLECANA MARKA KLOCKÓW HAMULCOWYCH
3.1. Polecana marka – wszystkie firmy razem oraz poszczególne grupy- pojedyncze wskazanie
3.2. Polecana marka – wszystkie firmy razem oraz poszczególne grupy- trzy wskazania
3.3. Polecana marka – porównanie wszystkich firm – pojedyncze i trzy wskazania

4. PROCENTOWE ROZKŁADY ILOŚCI KLIENTÓW W ZALEŻNOŚCI OD KANAŁÓW DYSTRYBUCYJNYCH
4.1. Miesięczne ilości klientów – wszystkie firmy razem
4.2. Miesięczne ilości klientów – podział na warsztaty i sklepy

5. PROCENTOWE ROZKŁADY OBROTÓW DLA POSZCZEGÓLNYCH MAREK KLOCKÓW HAMULCOWYCH

5.1. Rozkład obrotów – zbiorcze zestawienie (wszystkie firmy razem oraz osobno warsztaty i sklepy)
5.2. Rozkład obrotów – zestawienie wg marek producentów klocków hamulcowyc

6. ROZPROSZENIE KANAŁÓW DYSTRYBUCJI POSZCZEGÓLNYCH PRODUCENTÓW KLOCKÓW HAMULCOWYCH

7. AWARIE UKŁADÓW HAMULCOWYCH (RODZAJE REKLAMACJI)
7.1. Rozkład procentowy reklamacji jakościowych – opinia warsztatów

8. ANALIZA ZACHOWAŃ (KRYTERIA WYBORU MARKI KLOCKÓW)
8.1. Kryteria wyboru –wszyscy razem -jedno wskazanie
8.2. Kryteria wyboru – opinia sklepów i warsztatów –jedno wskazanie

8.3. Kryteria wyboru – opinia wszystkich – trzy wskazania
8.4. Kryteria wyboru – opinia sklepów i warsztatów – trzy wskazania
8.5. Kryteria wyboru – opinia wszystkich, jedno wskazanie i porównawczo trzy wskazania

9. SZYBKOŚĆ DOSTAW
9.1. Szybkość dostaw (efektywność dystrybucji – indywidualnie) – wszyscy razem
9.2. Szybkość dostaw (efektywność dystrybucji-indywidualnie) – wg warsztatów oraz sklepów

10. WYMIANA ELEMENTÓW MONTAŻOWYCH

11. KTO LUB CO DECYDUJE O WYMIANIE KLOCKÓW I OKŁADZIN HAMULCOWYCH

12. TRWAŁOŚĆ KLOCKÓW HAMULCOWYCH
12.1. Czas powrotu klienta na ponowna wymianę – wg różnych kanałów dystrybucji
12.2. Wymiana elementów montażowych, a czas powrotów klientów na powtórną wymianę

13. WIZERUNEK PRODUCENTÓW KLOCKÓW I OKŁADZIN HAMULCOWYCH – SILNE I SŁABE STRONY
13.1. Wizerunek najważniejszego (preferowanego) producenta – w 6 kategoriach
13.2. Wizerunek najważniejszego (preferowanego) producenta – w 6 kategoriach
13.3. Porównanie średnich ocen producentów klocków i okładzin hamulcowych – w 6 kategoriach

14. PRZYCZYNY REZYGNACJI Z DOTYCHCZASOWEGO DOSTAWCY KLOCKÓW I OKŁADZIN HAMULCOWYCH
14.1. Przyczyny rezygnacji z dotychczasowego dostawcy – opinia wszystkich, jedno wskazanie
14.2. Przyczyny rezygnacji z dotychczasowego dostawcy – opinia sklepów i warsztatów, jedno wskazanie
14.3. Przyczyny rezygnacji z dotychczasowego dostawcy – opinia wszystkich, porównawczo jedno i trzy wskazania

 

Komentarze

Brak komentarzy