Szkolenia we wrześniu w firmie B&O Navigator

, 12 września 2005, 0:00

Firma B&O Navigator zaprasza we wrześniu 2005 na trzy szkolenia, dotyczące następujących zagadnień:
Szkolenie I Obsługa trudnego klienta
Szkolenie II Jak sprzedawać przedsiębiorstwom produkty i usługi
Szkolenie III Zarządzanie zespołami – Umiejętności kierownicze
Szczegóły dotyczące programów i terminów proponowanych szkoleń poniżej.


Szkolenie I


Temat szkolenia: Obsługa trudnego klienta
Termin:
16 września 2005
Trener: Joanna Górecka
Ośrodek: Galeria Na Kole – Warszawa


Cele szkolenia
– Przygotowanie Uczestników do konstruktywnego rozwiązywania trudnych sytuacji podczas sprzedaży i obsługi klienta.
– Zwiększenie umiejętności radzenia sobie z tzw. trudnymi klientami.
– Przećwiczenie technik skutecznie broniących przed presją i manipulacją, jaką często posługują się klienci.
– Wypracowanie spokojnego i rzeczowego podejścia do trudnych sytuacji w sprzedaży
– Pokazanie uczestnikom, w jaki sposób mogą zabezpieczyć się przed toksycznymi wypowiedziami i zachowaniami osób, z którymi rozmawiają.
– Przećwiczenie metod kierowania klientem – choćby i trudnym.
Program szkolenia
1. Klient – Ja – Firma. Znaczenie profesjonalnej obsługi trudnego klienta.
– Czy warto? – Korzyści z dobrej obsługi trudnego klienta dla firmy.
– Dlaczego warto? – Korzyści z dobrej obsługi klienta dla klienta.
– Dlaczego naprawdę warto? – Korzyści z dobrej obsługi klienta dla sprzedawcy. 2. W jaki sposób obsługuję trudnych klientów?
– Moje nastawienie do obsługa klienta – samoocena.
– Znaczenie osobistego zaangażowania i otwartości.
– Przeszkody zniechęcające do profesjonalnej obsługi.
3. Konkretne techniki radzenia sobie z trudnym klientem.
– Jak radzić sobie z presją Klienta i sytuacji?
– Jak załagodzić nastrój Klienta i sprawić, by poczuł się wysłuchany i zrozumiany? – Asertywne odmawianie Klientowi, który żąda zbyt wiele.
– Jak bronić siebie, kiedy Klient atakuje pracownika.
– Radzenie sobie z krytyką, agresją i roszczeniami.
– Oddzielanie z emocjonalnych wypowiedzi Klienta informacji o faktach.
– Reagowanie na aluzje, osobiste uwagi i oceny.
– Jak poradzić sobie z trudnymi pytaniami trudnych Klientów?
– Sztuka załatwiania trudnych reklamacji.
4. Skuteczne metody na klientów trudnych w różny sposób.
– Klient niezadowolony z obsługi.
– Klient rozgniewany i wrogo nastawiony.
– Klient zgłaszający reklamację.
– Klient, który chce dużo a płaci mało.
– Klient, który dużo gada a nic nie kupuje.
– Klient, który wzbudza poczucie winy i manipuluje.
– Klienci, którzy grożą i straszą.
5. Jak radzić sobie ze stresem i negatywnymi emocjami, których źródłem są klienci?
– Szybkie metody na relaks w miejscu pracy.
– Jak do rodzaju zmęczenia dobrać sposób wypoczynku?
– Jak nie przynosić do domu złych emocji?

Cena bez zakwaterowania: 985 PLN
Uczestnictwo w szkoleniu, materiały szkoleniowe (Podręcznik, Handouts), materiały piśmiennicze, obiad w trakcie szkolenia, certyfikat ukończenia szkolenia.


Aby wziąć udział w szkoleniu wystarczy wypełnić internetowy formularz zamówienia: http://www.bonavigator.pl/zamowienie-o.php?id=60
Opiekun szkolenia
Marta Romanowska
tel. 022 877 38 47, 022 877 38 44



Szkolenie II

Temat szkolenia: Jak sprzedawać przedsiębiorstwom produkty i usługi
Termin: 22 września 2005 – 23 września 2005
Trener: Ewa Wiese
Ośrodek: Centrum Szkolenia Geovita w Jadwisinie


Cele szkolenia
1.Wieksza skuteczność handlowców oznacza lepszy wynik ekonomiczny przedsiębiorstwa.
2.Doskonalenie umiejętności w zakresie wykorzystania metod i środków sprzedaży na rynku przemysłowym i usług.
3.Zdobycie nowych umiejętność i wiedzy
4.Mozliwość skorzystania z doświadczenia i wiedzy trenera
5.Wymiana doświadczeń z innymi uczestnikami szkolenia
Program szkolenia
1. Rynek produktów przemysłowych i usług.
– Cechy rynku produktów przemysłowych i usług.
– Klasyfikacja produktów przemysłowych i usług.
– Rodzaje zakupów.
2. Diagnoza sektora sprzedaży i klienteli.
– Ogólny obraz rynku a pozycja firmy.
– Uczestnicy rynku.
– Analiza klienteli.
– Ustalenie „rodzajów działalności”.
– Określenie stanu penetracji klientów i jakości naszych wzajemnych kontaktów.
– Rozpoznanie potencjału i możliwości rozwojowych tych klientów.
– Klasyfikacja klientów.
3. Procesy decyzyjne na rynku przedsiębiorstw.
– Uczestnicy procesu.
– Czynniki jakie wywierają największy wpływ na nabywców na rynku przedsiębiorstw.
– Decyzje dotyczące zakupu podejmowane przez klienta instytucjonalnego.
– Sposoby podejmowania decyzji o zakupie przez nabywców).
4. Prognozowanie sprzedaży – ekonomiczna koniecznością.
– Czynniki wpływające na sprzedaż.
– Cele i prognozy.
5. Organizowanie działań handlowych.
– Sposoby zbierania informacji o klientach.
– Tworzenie instrumentów zbierania informacji o klientach.
6. Ofertowanie.
– Oferta jako dokument techniczny a zarazem reklama.
– Konstruowanie oferty dla klienta.
7. Sprzedaż zanurzona w korzyściach.
– Przygotowanie rozmowy i wizyty handlowej.
– Pytania jakie musi zadać sobie handlowiec przed pójściem do klienta.
– Wybór sposobu prezentacji i wprowadzenia.
– Argumenty dla klienta w aspekcie korzyści płynących dla niego z zakupu naszego produktu lub usługi : metody argumentacji, plan argumentacji.
– Wykorzystywanie środków wspomagających sprzedaż.
8. Obsługa posprzedażowa.
– Metody utrzymania klienta i poziomu jego zadowolenia.
9. Techniki poszukiwania nowych klientów.

Ceny:
Z zakwaterowaniem: 1895 PLN
Bez zakwaterowania: 1765 PLN
Uczestnictwo w szkoleniu, Materiały szkoleniowe (Podręcznik, Handout”s, Testy), materiały piśmiennicze, zakwaterowanie, wyżywienie w trakcie szkolenia, przerwy kawowe, grill z ogniskiem, certyfikat ukończenia szkolenia.


Aby wziąć udział w szkoleniu wystarczy wypełnić internetowy formularz zamówienia:
http://www.bonavigator.pl/zamowienie-o.php?id=1
Opiekun szkolenia
Marta Romanowska
tel. 022 877 38 47


Szkolenie III


Temat szkolenia: Zarządzanie zespołami – Umiejętności kierownicze
Termin: 29 września 2005 – 30 września 2005
Trener: Adam Jaworski
Ośrodek: Centrum Konferencyjno – Szkoleniowe PZN w Serocku

Cele szkolenia
Na tym szkoleniu czekają na Uczestników same konkrety. W ciągu dwóch dni ćwiczeń i analiz autentycznych przypadków z życia polskich firm poznasz efektywne narzędzia kierowania zespołami.
– Uczestnik zobaczy, jak należy planować pracę zespołu, organizować ją i kontrolować jej wykonanie.
– Nauczy się prawidłowego wydawania poleceń (zaufaj nam: mało kto robi to naprawdę dobrze)
– Pozna skuteczne narzędzia motywowania pracowników, dostępne w Jego sytuacji.
– Przećwiczy „stałe fragmenty gry” menedżera zespołu: nagradzanie i karanie pracowników, rozmowy motywujące i dyscyplinarne, wyznaczanie celów i prowadzenie spotkań.
– Dowie się, jakie zmiany w Jego stylu kierowania zespołem doprowadzą szybciej do Jego lepszej i wydajniejszej pracy.
Program szkolenia
1. Zespół – podstawowe informacje.
– Czym jest zespół?
– Co wpływa na efektywność pracy zespołu?
– Najczęstsze pułapki, w które wpada szef.
– Źródła władzy menedżera – analiza metod wywierania wpływu na pracę indywidualną i zespołową.
2. Style kierowania.
– Postępowanie z pracownikami o różnej dojrzałości. Żółtodzioby i rutyniarze.
– Diagnoza własnego stylu kierowania
– Skuteczność stylu kierowania – jak wybrać najlepszy w danej sytuacji?
3. Prowadzenie spotkań.
– Kontraktowanie wyników i warunków pracy.
– Ocena realizacji zadań. Jak chwalić za osiągnięcia i piętnować brak wyników?
– Metody zespołowego rozwiązywania problemów.
4. Motywowanie zespołów.
– Skąd się bierze motywacja i jak na nią wpływać?
– Podstawowe zasady organizowania motywującego środowiska pracy.
– Motywacja finansowa – jak dysponować premiami w zespole.
5. Podstawowe narzędzia menedżera.
– Wydawanie poleceń.
– Pochwała
– Reprymenda
– Rozmowa korygująca.
– Instruktaż i coaching.
6. Praktyczne metody rozwiązywania najczęstszych problemów.
– Systematyczny brak realizacji celów.
– Brak odpowiedzialności i chowanie się za plecami innych.
– Ludzie nie przekazują sobie informacji.
– Bezpośredni atak na autorytet szefa.
– Skryte kopanie dołków i inne „niewyraźne” sytuacje.
– Rozwiązywanie konfliktów w zespole.

Ceny:
Z zakwaterowaniem: 1895 PLN
Bez zakwaterowania: 1765 PLN
Uczestnictwo w szkoleniu, zakwaterowanie, materiały szkoleniowe (podręcznik, Handout”s, testy), materiały piśmiennicze, pełne wyżywienie w trakcie szkolenia, przerwy kawowe, certyfikat ukończenia szkolenia, grill z ogniskiem.


Aby wziąć udział w szkoleniu wystarczy wypełnić internetowy formularz zamówienia:
http://www.bonavigator.pl/zamowienie-o.php?id=159
Opiekun szkolenia:
Marta Romanowska
tel. 022 877 38 47

Komentarze

Brak komentarzy