Szkolenie – Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów

, 10 kwietnia 2006, 0:00

Firma B&O Navigator zaprasza na szkolenie dotyczące zagadnienia: Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów (Prospecting dla Handlowców).

Cele szkolenia:
Celem szkolenia jest przekazanie wiedzy i umiejętności niezbędnych do samodzielnego poszukiwania i pozyskiwania nowych klientów.


W trakcie szkolenia, dzięki aktywnej formie zajęć:


– podstawowe zasady psychologiczne, dzięki którym zrozumiesz jak, od kogo, i co tak naprawdę kupują klienci.
– poznasz mocne i słabe strony różnych typów osobowości, z którymi się zetniesz poszukując nowych klientów.
– nauczysz profesjonalnie przygotowywać pierwszą wizytę handlową u klienta.
– poznasz przebieg rozmowy handlowej z nowym klientem.
– nabędziesz umiejętności przydatnych w organizowaniu procesu prospectingu tj. elementy zarządzania czasem, telemarketingu i sztuki prezentacji.


Trener: Wojciech Szewczykowski

Program Szkolenia:
Część I Psychologiczne Aspekty Pozyskiwania Nowych Klientów


1. Dlaczego ludzie kupują?
a. Hierarchia potrzeb i sposoby ich zaspokojenia.
b. Korzyści, skłonności, przekonania o jak je odróżniać.


2. korzyści zamiast produktów. co dokładnie oferuje twoja firma?
a. Jakie korzyści odnoszą klienci korzystając z Twoich produktów?
b. Jakie obietnice wypełniają Twoje produkty?
c. Jak Twoja firma komunikuje o istnieniu produktów?
d. Język korzyści.


3. Podstawowe typy osobowości i atrybuty im przypisane.
a. Charakterystyka.
b. Rozpoznawanie.
c. Łączenie.
d. Typy klientów.

4. Komu tak naprawdę sprzedajemy?
a. Segmentacja a ocena rentowności.
b. Zasada Pareto. Komu warto sprzedawać?


5. Co decyduje o sukcesie w sprzedaży?
a. Jak sprawić, aby klient chciał kupić?


6. Komunikacja podstawą tworzenia relacji w procesie prospectingu.
a. Komunikacja werbalna.
b. Komunikacja poza werbalna.
c. Perswazja i manipulacja.
d. Empatia.


Część II Aspekt Techniczny Procesu Organizacji Poszukiwania i Pozyskiwania Nowych Klientów


7.  Przygotowanie do pozyskania klienta.
a. Planowanie wizyty handlowej.
b. Wyznaczanie celów wizyty.
c. Analiza sytuacji.
d. Nawiązywanie kontaktu.

8. Przebieg procesu sprzedaży do nowych klientów.
a. Otwarcie i wzbudzenie zaufania.
b. Analiza potrzeb.
c. Przedstawienie oferty.
d. Rozpraszanie wątpliwości.
e. „Dobijanie targu” – zamykanie sprzedaży.


9. Zarządzanie czasem pracy.


10. Jak skutecznie prowadzić rozmowy telefoniczne.


11. Prezentacja i autoprezentacja.


Cena:
985 zł – bez zakwaterowania
Cena zawiera:
Uczestnictwo w szkoleniu, Materiały szkoleniowe (Podręcznik, Ćwiczenia, Handouts),Materiały piśmiennicze, Obiad w trakcie szkolenia, Przerwy Kawowe, Certyfikat ukończenia szkolenia.

Aby wziąć udział w szkoleniu wystarczy wypełnić internetowy formularz zamówienia: http://www.bonavigator.pl/zamowienie-o.php?id=172

Komentarze

Brak komentarzy