Odpowiedzialność przewoźnika za szkody w towarze w transporcie drogowym: krajowym i międzynarodowym – szkolenie

, 19 lutego 2007, 0:00

Za co odpowiada spedytor, a za co przewoźnik? Jak składać reklamacje aby były skuteczne? Szkolenie przeznaczone jest przede wszystkim dla: handlowców, przewoźników i spedytorów, szczególnie zalecane osobom, które w firmach są odpowiedzialne za nadanie lub odbiór przesyłki oraz załatwiające reklamacje z tytułu szkód w transporcie (transport drogowy, kolejowy i lotniczy) Na wykładzie podanych zostanie dużo przykładów praktycznych, a sam wykład będzie prowadzony z wykorzystaniem rzutnika multimedialnego.

Program:
1. Umowa przewozu a umowa spedycji – podstawowe różnice i różna odpowiedzialność stron.
2. Ustawa Prawo przewozowe – zakres stosowania.
3. Konwencja CMR – zakres stosowania.
4. Przesłanki odpowiedzialności przewoźnika za szkody w substancji przesyłki.
5. Przyczyny zwalniające przewoźnika od odpowiedzialności za szkody w substancji przesyłki i opóźnienie w przewozie.

6. System domniemań prawnych na korzyść przewoźnika.
7. Odpowiedzialność przewoźnika z innych tytułów.
8. Strony upoważnione do składania reklamacji: kto, kiedy i na jakiej podstawie.
9. Prawidłowy tryb zgłaszania reklamacji i rozstrzygania sporów.
10. Ustalenie odszkodowania w Prawie przewozowym i Konwencji CMR.
11. Ubezpieczenia: OCP i CARGO – jak je rozumieć, podstawowe „chwyty” zakładów ubezpieczeń.

12. Dyskusja – odpowiedzi na pytania

Termin szkolenia: 27.02.2007 r. godz. 10.00 – 16.00

Koszt: 560 zł + VAT i obejmuje: wykłady, certyfikat ukończenia, materiały szkoleniowe, kawa / herbata

Miejsce szkolenia: Warszawa, sala wykładowa MUZA, Centrum Finansowe Puławska, ul. Puławska 15

Prowadzący: mgr Andrzej Sikorski

Więcej informacji uzyskać można pod numerem tel.(022) 870 42 98

 

Komentarze

Brak komentarzy