Reorganizacja i optymalizacja procesów logistycznych w przedsiębiorstwie – szkolenie

24 lutego 2008, 0:00

W dniach 12 – 14 marca 2008 roku w Wiśle odbędzie się szkolenie na temat: Reorganizacja i optymalizacja procesów logistycznych w przedsiębiorstwie.

Profil uczestników:

Warsztaty przeznaczone są dla kadry zarządzającej wyższego i średniego szczebla (menedżerskiej i inżynierskiej) oraz specjalistów, mających bezpośredni wpływ na formę organizacji procesów logistycznych firmy.

W zajęciach bierze udział maksymalnie 12 osób.

Korzyści dla uczestników:
Nabycie umiejętności analizy i oceny procesów logistycznych oraz ich usprawnianie. Poznanie metod wspomagających poprawę logistyki (m.in. doboru metod do występujących problemów). Nabycie umiejętność formułowania kierunku zmian i dostosowywania się do zmiennych warunków rynkowych.

Metodyka prowadzenia zajęć:
Zajęcia – warsztaty, prowadzone przy użyciu metod kształcenia aktywnego. Oparte na metodologii treningu partycypacyjnego, poprzez powiązanie doświadczenia treningowego (case study, symulacje, zadania indywidualne, dyskusje, prezentacje, testy, gry biznesowe itp.) Zagadnienia prezentowane są również w formie wykładów oraz dyskusji grupowych.

Program:
Dzień pierwszy
1. Reorganizacja procesów

Tendencje menedżerskie
Metody i sposoby reorganizacji firmy – wskazówki dla menedżerów
Czy jestem zdolny do reorganizacji? – technika projekcyjna
– Cykl wzrostu organizacji… czy moja organizacja nadąża? [analiza kryzysowa]
Analiza strategiczna firmy macierzystej – diagnoza firmy
Strategie rozwoju firm – sprawdzone podejścia organizacyjne
– Metody optymalizacji procesów logistycznych [mapowanie, CPM, procesowe]

Zmierz wydajność swoich procesów
Skracaj cykle – optymalnie
– Studium przypadku
Dzień drugi
– Czy Twoi pracownicy są wydajni?
Szybka i efektywna analiza pracy
Skuteczne techniki poznania możliwości pracowników
Optymalnie wykorzystanie potencjału pracowników

– Eliminacja wąskich gardeł
Metody wspomagające [analiza pola sił, smart, analiza pareto, analiza wartościowa]
Jakie metody zastosować?
– Podjąć właściwą decyzję
Co jest istotne?
Co wyznacza „najlepszy” wybór?
Racjonalność decyzji

Dzień trzeci
– Wdrożenie i ciągła poprawa
Ocena efektywności
– Typowe problemy i błędy reorganizacji logistyki
„Konflikt interesów” w trakcie reorganizacji
Zagrożenia na drodze do sukcesu
Jak radzić sobie z niechęcią do reorganizacji logistyki? – zastosowanie skutecznych technik

– Wsparcie nowych technologii.
Szkolenie prowadzi: Katarzyna Grzybowska

Informacje organizacyjne
Miejsce : Hotel Gołębiewski Wisła, ul. Ks. Bp Juliusza Bursche 3

Zakwaterowanie : od dnia 11 marca 2008r. od godz. 16.00
do dnia 14 marca 2008r. , wyjazd po obiedzie
rozpoczęcie pierwszego wykładu 12 marca , godz. 9.00

Koszt uczestnictwa w szkoleniu : 2.250 zł. /PKWiU 80 usługa zwolniona z VAT/
RABAT 100 zł. – 2.150 zł. przy zgłoszeniu do dnia 29 lutego 2008r.

Cena szkolenia obejmuje :
– zajęcia dydaktyczne + komplet materiałów szkoleniowych
– 3 noclegi w pokoju dwuosobowym (1-os. za dodatkową opłatą)

– pełne wyżywienie (od kolacji w dniu poprzedzającym rozpoczęcie szkolenia 11.III., do obiadu w dniu wyjazdu włącznie 14.III.)
– poczęstunek w przerwach kawowych
– imprezy towarzyszące
– certyfikat uczestnictwa

Bezpłatnie dla uczestników szkolenia
– relaks w kompleksie basenów „Park Wodny TROPICANA”

(liczne baseny z zimną i podgrzewaną wodą, hydromasażem i biczami szkockimi, rekreacyjny typu „fala”, 4 jacuzzi z kąpielami leczniczymi, tężnia i jaskinia solna, 3 sauny aromatyczne, grota śnieżna, łaźnia parowa, siłownia)
– dyskoteka w Klubie Nocnym

Formularz zgłoszeniowy: http://www.systemszkolenia.pl/index.php?id=zgl&nr=830  

Zapisy na szkolenia:

tel. (012) 413-81-82 wewn. 58

 

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!