Reklamacje i dochodzenie roszczeń z tytułu umowy spedycji i przewozu w przewozach drogowych: krajowych i międzynarodowych &#8211

18 września 2008, 0:00

Podczas szkolenia organizowanego przez firmę ABC Sikorski słuchacze dowiedzą się jak składać reklamacje u przewoźnika i spedytora, jak sporządzić „protokół o stanie przesyłki” i czym się różni „złożenie zastrzeżeń do towaru” od „reklamacji”. Doskonałe szkolenie dla logistyków, handlowców oraz osób korzystających z usług spedytora i przewoźnika.

Umowa spedycji
• podstawy prawne umowy spedycji
• zlecenie spedycyjne, podstawowe błędy – jak to robić poprawnie
• odpowiedzialność spedytora za nieprawidłowe wykonanie zlecenia oraz za utratę, ubytek lub uszkodzenie towaru oraz za opóźnienie w dostawie
• kiedy spedytor odpowiada jak przewoźnik chociaż przewoźnikiem nie jest i nie miał takiego zamiaru
• ubezpieczenie OC Spedytora – co daje a czego nie daje takie ubezpieczenie

• ubezpieczenie CARGO – argumenty za i przeciw, na co zwracać uwagę
• składanie reklamacji do spedytora – kto, kiedy i w jakiej formie

Umowa przewozu (Konwencja CMR i Prawo przewozowe)
• podstawy prawne
• list przewozowy i jego funkcje: dowodowa, legitymacyjna, instrukcyjna a także informacyjna
• obowiązki stron umowy przewozu: nadawcy, przewoźnika i odbiorcy

• jaką rolę spełnia spedytor w procesie przewozu
• jak się zachować gdy dochodzi do utraty, ubytku czy uszkodzenia towaru
• OC Przewoźnika – na co zwracać uwagę, jak weryfikować OCP
• podstawowe błędy i "haki" w umowach o przewóz (nazywanych błędnie zleceniami „transportowymi”)

• składanie reklamacji do przewoźnika: poprawna forma, terminy, kto jest upoważniony

Najbliższy termin szkolenia: 13.10.2008 r. godz. 09.30 – 16.30
Miejsce szkolenia: Warszawa, Centrum Finansowe Puławska, ul. Puławska 15.
Koszt: 740 zł – obejmuje: wykłady, materiały szkoleniowe, kawa / herbata, obiad, certyfikat
Wykładowca: mgr Andrzej Sikorski

Zgłoszenia (na karcie zgłoszenia) należy przesłać pocztą lub faksem na numer 022 8704298 – w przypadku pytań kontakt telefoniczny na numer: 022 8704298

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

83.22.171.*, 23 września 2008, 0:00 0 0

PANOWIE Z ABC SIKORSKI- wy oczywiście nie uważacie,że cena za szkolenie jest ogromnie zawyżona. Chcecie się wzbobacić szybko i dużo i jak najmniej odpowiedzialności. Zbierzecie 20 osób x 740 zł =28 800 zł za góra 5 godzin szkolenia.Odliczając koszty obiadu i materiałów ok 100 zł na czysto
zarabiacie 26 000 zł. Macie czyste sumienie pobierać 5200 zł za godzinę szkolenia?

Odpowiedz

83.22.171.*, 23 września 2008, 0:00 0 0

PANOWIE Z ABC SIKORSKI- wy oczywiście nie uważacie,że cena za szkolenie jest ogromnie zawyżona. Chcecie się wzbobacić szybko i dużo i jak najmniej odpowiedzialności. Zbierzecie 20 osób x 740 zł =28 800 zł za góra 5 godzin szkolenia.Odliczając koszty obiadu i materiałów ok 100 zł na czysto
zarabiacie 26 000 zł. Macie czyste sumienie pobierać 5200 zł za godzinę szkolenia?

Odpowiedz

83.6.88.*, 16 lutego 2009, 0:00 0 0

Grzesiu nie zgłaszaj się! Więcej przyjdzie na Twoje szkolenia.

Odpowiedz

83.14.238.*, 5 czerwca 2009, 0:00 0 0

porady dla konsumentów http://my_konsumenci.netbird.pl/

Odpowiedz