Sondaż – Portale internetowe źródłem informacji branżowej

4 lutego 2008, 0:00

Jak wiadomo dobrze funkcjonująca firma musi posiadać szeroką wiedzę o rynku, na którym działa. Źródeł owej wiedzy w dzisiejszych czasach może być wiele. Internet, a dokładniej tematyczne portale internetowe są podstawowym źródłem informacji dla 31% firm działających w sektorze części zamiennych do samochodów ciężarowych – podkreśla Alfred Franke z badawczej firmy MotoFocus.pl.

Ciągle cennym źródłem pozyskiwania wiedzy o tym co dzieje się na rynku są po prostu klienci, których jako główne źródło traktuje 27% firm. Mocną pozycję w dostarczaniu wiedzy firmom z segmentu części do samochodów ciężarowych ma prasa branżowa – 21,2% badanych.
Niestety w czasach kiedy badania rynku są bardzo popularne w wielu branżach, segment części do ciężarówek w bardzo małym stopniu korzysta z tego rodzaju wiedzy – tylko 6,1% badanych jak podaje MotoFocus.pl

Więcej informacji dotyczących badań rynku udzieli Państwu:

Alfred Franke +48 0-22 489 72 21 do 23
alfred@motofocus.pl

 

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!