Inter Cars S.A. zorganizował doroczne spotkanie z reprezentantami warsztatów AutoCrew, Q-SERVICE, Q-SERVICE TRUCK, które miało na celu nagrodzenie najbardziej zasłużonych i aktywnych Partnerów działających w sieciach. Tegoroczna Gala odbyła się w Hotelu Gołębiewski w Wiśle, w dniach 18-20 kwietnia .
Na konwencji obecni byli również przedstawiciele sieci Perfect Service , która dotychczas rozwijała się pod patronatem firmy JC AUTO, a po jej połączeniu z Inter Cars S.A. dołączyła do grona warsztatów sieciowych zrzeszonych przez tą firmę. Rok 2008 jest o tyle szczególny, że niemal jednocześnie przypadło święto z okazji 10.lecia Q-Service i 5.lecia Perfect Service.
Niemal 400 właścicieli warsztatów miało możliwość indywidualnych rozmów z dostawcami w specjalnie zaaranżowanych do tego punktach informacyjnych. Obie strony mogły wykorzystać ten czas do zdobycia wiedzy technicznej czy zebrania informacji na temat nowych produktów i rozwiązań technologicznych oferowanych przez dostawców.
Gala była znakomitą okazją do inauguracji drugiej edycji akcji „Nie klucz – Montuj produkty oryginalnej jakości”, której strategicznymi partnerami są najwięksi dostawcy Inter Carsu, czyli ATE Continental Teves, BOSCH, CASTROL, CONTITECH, Delphi, Egon von Ruville, FEBI, HELLA, LUK–INA-FAG, Mahle Knecht, KYB, SKF, TRW, VALEO, ZF Trading (Sachs, Boge, Lemfoerder. W tegorocznej edycji pula nagród wynosi okrągły 2 000 000 zł.
Podczas Gali nie zabrakło oczywiście ożywionych dyskusji, które dotyczyły rynku i jego przyszłości. Wszyscy byli zgodni, że branżę motoryzacyjną czeka okres wzrostu, który będzie stanowił wyzwanie zarówno dla producentów, warsztatów i dystrybutorów.
O dobry nastrój przybyłych gości dbał Krzysztof Krawczyk, który swym występem udowodnił, że nie jest jeszcze weteranem, a jego show uzupełnił pokaz laserowy
Wszyscy jednak z niecierpliwością czekali na wręczenie nagród i wyróżnień, które w tym roku przyznano w ośmiu kategoriach. Posłańcem dobrych wiadomości był Maciej Stuhr, który z pełnym zaangażowaniem i radością wręczył laureatom statuetki symbolicznej ręki trzymającej złoty klucz.
Poniżej publikujemy listę laureatów i wyróżnionych.
Największy obrót w 2007 roku w grupie Q-Service. Wyróżniono: Firmę MOTO-MAŁEK ze Żnina i KRIS AUTO Krzysztof Grochowski. Zwyciężyła firma FHU „ZAKS” Mieczysław Kuczerajter z Koszęcina.
Największy obrót w 2007 roku w grupie AutoCrew. Wyróżniono: Zakład Mechaniki Pojazdowej Pana Mirosława Dagila i Classic 3+ Zdzisław Wojtysiak. Zwycięzcą został AutoCrew Centrum Serwisowe Grzegorz Małecki
Największy obrót w 2007 roku w grupie Q-Service Truck. Wyróżnienia otrzymali N.S.C. TRUCK Ciok Andrzej i TRUCK PARTNER SP. Z O.O. Główna nagroda trafiła do rąk Bolesława Rafałko z firmy Albor.
Największa wartość zamówień internetowych w 2007 roku w grupie AutoCrew. Nagrodę otrzymała firma ST PLUS Sanoka Pana Adama Tabisza.
Największe inwestycje w wyposażenie warsztatu w 2007 roku w grupie
Perfect Service. Nagroda trafiła do rąk Warsztatu Samochodowego Pana Bogdana Krzyśko.
Największy wartość zamówień internetowych w roku 2007 w grupie Q-SERVICE Truck. Zwyciężyła firma Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Auto Centrum „RYSTAL”
Z okazji 10-lecia istnienia sieci Q-SERVICE i 5 –lecia sieci Prefcet Service wręczono nagrody dla warsztatów najdłużej działających w obu sieciach.
Z sieci QS nagrodzono 8 serwisów, które należały do grupy założycielskie i zainicjowały powstanie w Polsce Q-SERVICE:
1. ASKO Artur Skwarzyński
2. Fortuna Auto Marek Olszewski
3. Pan-Mot Zygmunt Panufnik
4. Art. Motoryzacyjne Danuta Olszewska
5. Moto-Kowalczyk Wiesła Kowalczyk
6. Auto-Magic s.c. Mirosław Kula i Waldemar Zaremski
7. Hit-Car Eugeniusz Zarzycki
8. Młot-Service Kazimierz Młot
Z sieci Perfect Service wyłoniono 3 najbardziej lojalne warsztaty:
1. Moto Usługi Krzysztof Śmiegiera
2. C&S Auto Serwis Jerzy Cytling i Andrzej Sęk
3. ASO Daewoo Jerzy Grzegdala
Komentarze