Ruszył “MYVAN” – multimedialna platforma społecznościowa w języku angielskim i niemieckim, adresowana do handlowców i miłośników samochodów użytkowych. Centrum wymiany opinii i doświadczeń jest strona www.myvan.com, ale serwis jest też obecny na Facebooku, YouTube, Twitterze oraz Flickr. Jego inicjatorem i administratorem jest jeden z oddziałów Mercedes-Benz Vans.
Na platformie będą pojawiać się nowości ze świata samochodów użytkowych, a także porady przydatne dla kierowców oraz handlowców. Swoje publikacje i komentarze – bezpośrednio na stronie internetowej lub za pośrednictwem mediów społecznościowych – mogą umieszczać również użytkownicy. W tym celu serwis został podzielony na pięć sekcji tematycznych:
- myNEWS – nowości motoryzacyjne, innowacje branżowe, wystawy i wydarzenia;
- myPRODUCT – prezentacja najnowszych modeli, testy i informacje;
- myBUSINESS – sylwetki handlowców, przykłady najlepszych praktyk i porady;
- mySPECIAL – niezwykłe historie ze świata samochodów użytkowych;
- GET IT done – rozrywka, opowieści z wypraw i niecodzienne role aut użytkowych.
– „Naszym celem jest nie tylko stworzenie obiektywnego serwisu informacyjno-rozrywkowego, ale i świadczenie codziennej pomocy w zakresie rozwiązań transportowych. Mamy nadzieję, że 'MYVAN' stanie się międzynarodową platformą wymiany doświadczeń wśród ludzi z branży i pasjonatów” – mówi Andreas Burkhart, Vice President Sales and Marketing Mercedes-Benz Vans.
Komentarze