Firma HMF Polska doprowadziła do realizacji dostawy nowego żurawia HMF 2420-K5 w klasie 24 tm zamontowanego na 3 osiowym off-roadowym podwoziu marki Tatra 6×6. Aluminiowy kosz osobowy poziomowany elektrohydraulicznie posiada wszystkie cechy dedykowane dla sektora branży energetycznej. Wysokość robocza z 2 osobami w środku wynosi ponad 19m.
Zamontowany żuraw HMF 2420-K5 na podwoziu Tatry działa w oparciu o najnowsze systemy elektroniczne: wspomagające i monitorujące pracę urządzenia. Mowa tutaj o inteligentnym i dynamicznym systemie EVS (Electronic Vehicle Stability), który mierząc kąty odchylenia wzdłuż obu osi pojazdu zabezpiecza go przed nadmiernym przechyłem, a w efekcie przed jego wywróceniem.
EVS jako patent firmy HMF jest systemem oferowanym wśród producentów żurawi przeładunkowych, który pozwala na maksymalne wykorzystanie urządzenia przy równoczesnym zachowaniu jego pełnego udźwigu.
Kompletny pojazd to wielozadaniowa maszyna przystosowana do pracy w najcięższych warunkach. Sprawdza się wszędzie tam gdzie utwardzone drogi to rzadkość, a jej właściwości terenowe nie zawiodą nawet podczas ekstremalnych warunków eksploatacji.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
83.17.81.*, 14 lutego 2012, 9:11 0 0
Mam wadliwości czy jest to podwozie Tratry a nie przypadkiem Renault KERAX
Odpowiedz
83.24.237.*, 14 lutego 2012, 9:21 0 0
Tatra T810 trochę różni się od innych modeli tej marki, ale to Tatra. Poszukaj sobie, a znajdziesz więcej informacji :)
Odpowiedz
217.173.187.*, 15 lutego 2012, 20:53 0 0
silnik: Renault,
kabina: Renault,
skrzynka rozdzielcza: Steyr,
osie: marki Tatra na zwolnicach,
zawieszenie: przód - sprężyny + amortyzatory, tył - resory piórowe,
Odpowiedz
178.255.168.*, 8 marca 2012, 12:56 0 0
TATRA T810 C 6X6 Video:
http://www.youtube.com/watch?v=1ELgXf5xrHE
Odpowiedz