Firma Schwarzmüller zaprezentowała nową naczepę samowyładowczą, wykonaną z aluminium. W połączeniu z 3-osiowym podwoziem aluminiowym waży około 4,5 tony, co przy masie całkowitej na poziomie 35 ton i objętości transportowej 23,5 m sześć., daje ciężary użyteczne przekraczające 30 ton.
Do zastosowań czysto drogowych zalecana jest mulda aluminiowa z podwoziem aluminiowym, zaś do zastosowań w terenie proponowane jest odpowiednie podwozie stalowe – przy ciężarze własnym ok. 4,8 tony, również umożliwia ciężary użyteczne do 30 ton.
Naczepa siodłowa z dwiema10-tonowymi osiami umożliwia transport większej ilości ładunku, niż 4-osiowe nadwozie samowyładowcze. Przy masie na poziomie 5,7 tony, ciężar użyteczny naczepy wynosi 24,5 t.
Naczepa oferowana jest opcjonalnie we wszystkich dotychczasowych wariantach wyposażenia, np. z różnymi rodzajami podłóg ścieralnych, różnymi wersjami tylnej klapy i z dachem Cramaro lub ze zwijaną plandeką.
Naczepa siodłowa jest przygotowana do współpracy z maszynami do budowy dróg. Dzięki możliwości łączenia ciągnika siodłowego z innymi pojazdami siodłowymi możliwa jest optymalizacja wykorzystania parku samochodowego.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
195.128.228.*, 11 kwietnia 2012, 23:14 0 0
he he tylko ile kosztuje ciągnik siodłowy z napędem na dwie osie ,już nie mowiąc o trzech . Może zestaw jest wydajny ale też o 50% droższy niż czteroosiówka ....
Biorąc pod uwagę stawkę 0,20 zł za tkm zwróci się po ...100 latach eksploatacji .Źyczę powodzenia .
Odpowiedz
195.128.228.*, 11 kwietnia 2012, 23:14 0 0
he he tylko ile kosztuje ciągnik siodłowy z napędem na dwie osie ,już nie mowiąc o trzech . Może zestaw jest wydajny ale też o 50% droższy niż czteroosiówka ....
Biorąc pod uwagę stawkę 0,20 zł za tkm zwróci się po ...100 latach eksploatacji .Źyczę powodzenia .
Odpowiedz