Wytrzymałe żurawie o lekkiej konstrukcji powstałe przy użyciu nowoczesnych technologii produkcji, oraz wysokiej jakości materiałów i komponentów to najnowsze żurawie oferowane przez HMF.
Zalety nowych żurawi:
Minimalne wymagania przestrzeni
Szerokość podstawy żurawia została zredukowana do 1148 mm dla żurawia 4020-K i do 1198 mm dla 5020-K. Dzięki temu uzyskujemy:
- Możliwość krótszego rozstawu osi (pomiędzy 1 a 2 osią),
- Lepsze możliwości montażu na samochodzie 4-osiowym
- Szpilki montażowe nie kolidują z elementami zawieszenia
-
Możliwość dłuższej zabudowy na podwoziu
Waga
Masa własna żurawi 4020-K i 5020-K została zmniejszona, co ma duże znaczenie w segmencie żurawi „wagi ciężkiej”. Samochód ciężarowy uzyskuje w ten sposób większą ładowność.
Wysokość
HMF 4020-K i 5020-K cechują się niskim punktem ciężkości co pozwala na więcej opcji montażu oraz wykorzystanie cięższych ładunków.
Zasięg
Największy zasięg hydrauliczny w klasie z sześcioma hydraulicznymi ramionami wynosi 16,7 m natomiast przy ośmiu ramionach zasięg zwiększa się do 21,5 m.
Standardowe wyposażenie:
- Blok zaworowy Danfoss PVG32
- Zdalne sterowanie radiowe (SCANRECO) z wyświetlaczem ciekłokrystalicznym (InfoCenter)
- Nieograniczony kąt obrotu
- Podwójne przeguby ósemkowe
- 15 st. przeprost; 20 st. przeprost z wykorzystaniem dodatkowego wysięgnika Fly-Jib
- Nogi podporowe sterowane za pomocą 8-funkcyjnego sterowania radiowego (żuraw + oddzielne nogi podporowe )
- Hydraulicznie rozsuwane nogi podporowe
-
System regeneracji oleju na wysięgnikach
Ponadto, możliwe są różne opcje wyposażenia dla żurawi:
- Systemy Bezpieczeństwa RCL 5300 – pełna kontrola wszystkich funkcji i pracy żurawia
- System EVS – dynamiczna kontrola stabilności pojazdu
- CYL – system czujników prawidłowego opuszczania i podparcia siłowników pionowych w nogach podporowych,
- CYBEL – system prawidłowego opuszczania nóg podporowych i rozsunięcia belek nóg podporowych,
- 2LMB – dwustopniowy system, który w określonym zakresie np. nad kabiną ogranicza udźwig żurawia
- HEW – system monitorujący wysokość transportu żurawia. System aktywuje diodę w kabinie kierowcy jeśli żuraw jest nie prawidłowo złożony
- Belki nóg podporowych rozsuwane na 2.8 m, 3,2 m i 3,9 m konfigurowane osobno dla każdej strony
- Nogi podporowe stałe V (0°), ręcznie obracane R (20°) i hydraulicznie obracane HR (180°) po każdej stronie
- Standardowy zestaw montażowy lub zestaw ramy pośredniej HMF
- 250 l zbiornik hydrauliczny
- Oświetlenie robocze na wysięgniku i / lub na głównym wysięgniku obsługiwane za pomocą zdalnego sterowania
- Chłodnica oleju
- Monitoring temperatury oleju
- Przygotowane do pompy o zmiennym przepływie
Komentarze