Firma Valvoline informuje, że produkt ProFleet 10W-40 kolejny raz pomyślnie przeszedł testy oraz analizy laboratoryjne przeprowadzone przez firmę MTU.
Tym samych okres ważności posiadanej przez ten olej aprobaty MTU 3 został przedłużony do września 2009 roku.
Aprobata MTU 3 potwierdza, że olej ProFleet może być stosowany we wszystkich silnikach produkowanych przez MTU oraz w silnikach 4 suwowych Detroit Diesel Corporation serii 2000/4000.
Valvoline ProFleet SAE 10W-40
Valvoline ProFleet SAE 10W-40 to w pełni syntetyczny olej silnikowy opracowany specjalnie, by zapewnić wydłużone okresy wymiany oleju w nowoczesnych silnikach wysokoprężnych samochodów ciężarowych, autobusów oraz innego ciężkiego sprzętu. Valvoline ProFleet 10W-40 spełnia nowe aprobaty i wymagania stawiane olejom klasy UHPD (Ultra High Performance Diesel) przez producentów silników.
Formuła oleju sprawia, że zmniejsza on zużycie i utrzymuje silnik w czystości pomiędzy kolejnymi wymianami oleju, chroni przed powstawaniem osadów i zapobiega ich nawarstwianiu. Olej jest odpowiedni do silników z technologią niskiego poziomu emisji spalin Euro 1,2,3,4 z systemami EGR i SCR; nie dla DPF. (EGR: Exhaust Gas Recirculation, SCR: Selective Catalytic Reduction, DPF: Diesel Particle Filter).
Valvoline ProFleet 10W-40 jest olejem specjalnie opracowanym do wydłużonych przebiegów między wymianami oleju wg zaleceń producentów samochodów ciężarowych.
Zalety oleju ProFleet 10W-40
– Ochrona przed zużyciem: Mocniejszy film olejowy chroni silnik przed zużyciem i korozją
– Czystość silnika: Utrzymuje silnik w czystości i dobrej kondycji
– Odporność termiczna: Film olejowy jest odporny na utlenianie i wysokie temperatury
– Okresy serwisowania: Wydłużone okresy wymiany oleju (MB228.5, MAN 3277, MTU Type3, Volvo VDS-3, Scania LDF-2, Renault RXD/RLD-2)
– Zimny rozruch: Łatwy rozruch silnika w bardzo niskich temperaturach
– Kontrola emisji spalin: Spełnia wymagania normy EU Euro 4 odnośnie emisji spalin.
Komentarze