Długodystansowa kampania testowa TRW

, 11 sierpnia 2008, 0:00

 W sierpniu ruszyła kampania testowa klocków hamulcowych do samochodów ciężarowych firmy TRW.
Firma TRW wraz z ze swoim partnerem na rynku polskim firmą Opoltrans przygotowała długodystansową kampanię testową klocków hamulcowych. Do kampanii zaproszone zostały w Polsce wybrane firmy transportowe.

Klocki TRW będą testowane w rzeczywistych warunkach pracy na trasach krajowych i międzynarodowych przez firmy Delta Trana, EQUUS, SM Logistic oraz przez firmę Soboń wyspecjalizowaną w przewozach substancji ciekłych. Firma ITS Michalczewski przetestuje klocki TRW w autobusach na trasach komunikacji miejskiej. 

Kampania będzie trwała 12 miesięcy i jest równolegle prowadzona przez TRW w 9 krajach europejskich. W tym czasie firmy biorące udział w kampanii będą przekazywać swoje uwagi oraz wrażenia na temat testowanych klocków bezpośrednio do działu technicznego firmy TRW. Przeprowadzając kampanię, firma TRW chce umocnić swój wizerunek dostawcy najwyższej jakości klocków hamulcowych dla samochodów ciężarowych.
Firma TRW zajmuje się projektowaniem oryginalnych systemów hamulcowych i układów zawieszeń w samochodach ciężarowych od ponad 100 lat, co bezpośrednio przekłada się na ofertę dostępną na rynku części zamiennych.
TRW stale pracuje nad rozszerzeniem swojej oferty produktów do samochodów ciężarowych, już w tym roku znacznie rozszerzona została oferta klocków hamulcowych, a oferta elementów zawieszenia zwiększyła się o 100 nowych artykułów.

Więcej informacji na stronie www.trwaftermarket.com

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!