Nowy terminal lotniczy DHL Express w Meksyku

2 lutego 2009, 0:00

DHL Express uruchomił jeden z najbardziej zaawansowanych technologicznie terminali lotniczych w Ameryce Łacińskiej połączony z nowoczesnym centrum obsługi klienta call center. Oba obiekty położone są na międzynarodowym lotnisku w Meksyku (miasto). Celem wartej 6,2 mln USD inwestycji było znaczne zwiększenie możliwości operacyjnych, a wzmocnienie krajowej i międzynarodowej sieci logistycznej DHL Express ułatwi wymianę handlową ze Stanami Zjednoczonymi, Europą, Ameryką Łacińską oraz resztą świata.

Nowy terminal lotniczy DHL Express, w którym zostały zastosowane zaawansowane technologie i systemy automatyzacji pracy, jest pierwszym tego typu obiektem w Meksyku oraz jedynym, który ma możliwość kontroli wszystkich przychodzących dostaw przy użyciu zaawansowanego systemu rentgenowskiego. Nowe centrum zostało zaprojektowane tak, aby zoptymalizować procesy, co w rezultacie pozwoliło na znaczące zwiększenie możliwości operacyjnych – 100.000 przesyłek miesięcznie, co oznacza 300% wzrost.

Nowe telefoniczne centrum obsługi klientów zapewnia wysoką jakość obsługi. Jako jedno z największych i najbardziej zaawansowanych centrów firmy w Ameryce Łacińskiej, obsługuje ponad 18.000 rozmów dziennie i zapewnia proaktywną usługę śledzenia ponad 40.000 przesyłek. Blisko 93% przychodzących połączeń jest odbieranych w czasie krótszym niż 15 sekund.

Te dwie ważne inwestycje pozwalają nam odpowiadać szybko i efektywnie na rosnącą aktywność handlową w Meksyku, nie tylko w kraju i sąsiadującym USA, ale również z pozostałą częścią Ameryki Łacińskiej, Europy i Azji” powiedział Luis Eraa, Dyrektor Generalny DHL Express Meksyk. „Ich otwarcie plasuje nas w czołówce tej konkurencyjnej branży i, co najważniejsze, daje solidną podstawę do oferowania naszym klientom najlepszej jakości usług”.

Obecnie DHL Express Meksyk, trzydzieści lat po rozpoczęciu działalności w tym kraju, dzięki międzynarodowej sieci ekspresowej połączony jest praktycznie ze wszystkimi krajami na świecie. Zgodnie z zapowiedzią Johna Mullena, prezesa DHL Express, przez kolejne dwa lata w samej tylko Ameryce Łacińskiej DHL Express zainwestuje 200 mln dolarów. Meksyk odgrywa główną rolę w planach strategicznej ekspansji DHL Express w tym regionie. Otwarcie nowych obiektów jest częścią, wartego 112 mln USD, pięcioletniego strategicznego planu inwestycyjnego dla Meksyku. Realizowane są także kolejne inwestycje, dzięki którym firma wzmacnia swoją pozycję lidera w regionie. W ostatnim czasie DHL Express zainwestował 4,5 mln USD w budowę nowej sortowni w Panamie, zwiększając tym samym możliwości operacyjne o 250%. Dodatkowo otwarty został nowoczesny terminal lotniczy w Montego Bay na Jamajce.

W Polsce klienci wysyłający przesyłki do Meksyku mogą skorzystać z usługi DHL EXPRESS WORLDWIDE (przed końcem dnia roboczego). Czas doręczenia to 2-4 dni robocze (w zależności od tego, czy przesyłka podlega odprawie celnej). Miasto Meksyk jest także objęte specjalnym serwisem z dostawą na następny dzień roboczy. Losy przesyłki można śledzić za pośrednictwem systemu track&trace, dostępnego w DHL Contact Center 0801 345 345 oraz na stronie www.dhl.com.pl. Klienci, którzy mają podpisaną umowę z DHL Express, wysyłając przesyłki do Meksyku mogą skorzystać z aplikacji TAS (Trade Automation Service), która pozwala na sprawdzenie przepisów celnych i wzorów dokumentów celnych (np. faktura handlowa/proforma, zezwolenia i inne) oraz obliczenie wysokości cła i podatków dla różnych towarów.

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!