DHL uruchamia nową stronę internetową dla klientów. Nowa witryna oferuje łatwiejszy dostęp do danych kontaktowych i najważniejszych informacji.
Christof Ehrhart, Executive Vice President Corporate Communications Deutsche Post DHL, powiedział „Nowa witryna DHL.com zapewnia łatwy dostęp do wszystkich usług oferowanych przez DHL na całym świecie i odpowiada na potrzeby klientów, którzy kontaktują się z nami on-line. Jej uruchomienie upraszcza proces korzystania z naszych usług i produktów oraz usprawnia komunikację klientów z odpowiednimi osobami"
Uruchomienie nowej strony DHL.com jest związane z realizacją strategii Grupy 2015 i idei „JEDEN DHL". Wspiera wartość marki poprzez oferowanie proaktywnych rozwiązań, osobiste zaangażowanie i wzmocnienie pozycji lokalnych dywizji DHL. Jest też głównym marketingowym, sprzedażowym i komunikacyjnym kanałem kontaktu pomiędzy DHL a klientami.
Za kulisy marki DHL interaktywnie
W ramach projektu uruchomiono także nową witrynę internetową www.DHL-brandworld.com. Jej celem jest promocja marki DHL. Strona pozwala na spojrzenie za kulisy jednej z największych firm logistycznych. Internauci, którzy odwiedzą tę stronę, będą mogli przeczytać o Misji DHL, wartościach marki czy sukcesach klientów. Umieszczone tu będą także wiadomości o kampaniach marketingowych i projektach specjalnych, takich jak partnerstwo logistyczne z Formułą 1, Fashion Week czy Orkiestra Gewandhaus w Lipsku. Dla internautów przygotowywane zostały także gry internetowe. Mogą oni też uczestniczyć w specjalnych wirtualnych wydarzeniach, jak śledzenie ekspertów z F1 na serwisie Twitter. Wolfgang Giehl, Senior Vice President Corporate Brand Marketing Deutsche Post DHL, powiedział: „Rozpoczynamy nowy rozdział w komunikacji naszej marki. Stawiamy nie tylko na wykorzystanie tradycyjnych środków przekazu. Dzięki dedykowanej stronie Internauci będą mogli trzymać rękę na pulsie i poczuć prawdziwą pasję, jaką cechuje się nasza marka”.
Komentarze