Nowości w systemie e-connect Premium dla klientów DB Schenker

, 11 października 2010, 0:00

e-connect Premium, system informatyczny do komunikacji z klientami online, po rozbudowie daje klientom dostęp do dodatkowych informacji o miejscu dostawy i nazwie odbiorcy. Narzędzie dedykowane jest firmom działających na terenie kraju i umożliwia bezpieczną i szybką wymianę danych raportowych oraz zarządzanie procesem logistycznym.

– „Jednym z kluczowych obszarów w logistyce jest szybka i rzetelna wymiana informacji. Doskonale wiemy, jaki wpływ ma to na współpracę z naszymi klientami” – powiedział Robert Michalik, Kierownik Projektów Rozwojowych Schenker Sp. z o.o. – „System e-connect Premium (…) został wzbogacony o dodatkowe dane i dostarcza informacji o miejscu dostawy i nazwie odbiorcy” – dodał.

e-connect umożliwia m.in. bieżącą informację na temat zleceń, faktur i przesyłek a także śledzenie on-line trasy przesyłki. Narzędzie pozwala także tworzyć, modyfikować i anulować zlecenia, a do tego upraszcza proces przygotowania dokumentacji transportowej. Zarówno e-connect jak i e – connect Premium wyposażone są w specjalny system zabezpieczeń, oparty m.in. na szyfrowaniu, autoryzacji w oddziałach i systemie zmiany hasła.

– „e-connect Premium integruje procesy biznesowe klienta i operatora logistycznego, przede wszystkim podnosi ich efektywność i usprawnia wymianę informacji” – tłumaczył Michalik.

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!