Firma DHL Express otrzymała Złote Godło w programie konkursowym „Najwyższa Jakość Quality International 2010” w kategorii „QI ORDER – zarządzanie najwyższej jakości”. Przedsięwzięcie organizowane przez Forum Biznesu swoim patronatem objęło Ministerstwo Rozwoju Regionalnego Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości i Klub Polskie Forum ISO 9000.
Do programu zgłoszony został „Kompleksowy system zarządzania jakością DHL Express”. Wdrażany od 1997 roku obejmuje wszystkie jednostki organizacyjne firmy w Polsce, czyli biura, terminale, sortownie, Contact Center i Punkty Obsługi Klienta. Jego celem jest zapewnienie najwyższej jakości usług, doskonalenie procesu obsługi klienta oraz propagowanie działań na rzecz ochrony środowiska, zgodnie ze strategia globalną GoGreen.
Firma przywiązuje dużą wagę do systemu kształcenia pracowników i kurierów, obejmuje on m.in. szkolenia wewnętrzne i e-learningowe.
– „Doskonalenie obsługi klienta w naszej firmie jest procesem ciągłym, odbywa się w wielu obszarach zarówno bezpośredniego kontaktu z klientem jak i w obszarach pośrednich, związanych z procesem operacyjnym, administracyjnym czy finansowym. Ta prestiżowa nagroda jest dla nas tym bardziej cenna, że stanowi uhonorowanie wieloletniej pracy wszystkich pracowników DHL Express, dla których najwyższa jakość usług jest podstawą w codziennej pracy” – powiedział Tadeusz Lusawa, Kierownik ds. Jakości i pełnomocnik ds. ISO DHL Express (Poland).
W tym roku w programie konkursowym Najwyższa Jakość Quality International ocenianych było 300 ankiet zgłoszonych przez instytucje i firmy reprezentujące różne branże. Nagrody przyznawane są w 3 kategoriach: QI order – zarządzanie najwyższej jakości, QI product – produkt najwyższej jakości, QI services – usługi najwyższej jakości.
Komentarze