febi bilstein przejmuje ADL Blue Print

, 10 stycznia 2011, 0:00

Od 4 stycznia 2011 r. febi bilstein przejął brytyjskie przedsiębiorstwo Automotive Distributors Ltd (ADL), właściciela marki Blue Print. Ferdinand Bilstein GmbH + Co.KG posiada 100 proc. udziałów ADL Blue Print, włącznie z oddziałami w Portugali, Hiszpanii i we Włoszech, stając się tym samym nowym właścicielem przedsiębiorstwa.

Firma ADL Blue Print reprezentowana będzie nadal przez dotychczasowy zarząd oraz zespół kierowniczy. Jedynie dotychczasowy prezes i właściciel Chris Jeffries po 27 latach opuszcza kierownicze stanowisko przedsiębiorstwa.

Przedsiębiorstwo ADL powstało w 1988 roku po wykupieniu z organizacji Mazda. Od tego czasu jest wiodącym dostawcą części zamiennych pasujących do japońskich, koreańskich i amerykańskich pojazdów na niezależnym rynku.
W 1994 roku wprowadzona została marka Blue Print.

W przyszłości ADL, stanowiące część bilstein group, będzie koncentrować się na internacjonalizacji marki Blue Print jako specjaliście od części do pojazdów azjatyckich i amerykańskich.

„Ani nasi klienci ani dostawcy nie odczują większych zmian w związku z innym właścicielem. ADL pozostaje tym samym przedsiębiorstwem z tym samym zespołem co dotychczas. Nadal koncentrujemy się na zaopatrzeniu rynku w części zamienne pasujące do japońskich, koreańskich i amerykańskich pojazdów. W następnych miesiącach będziemy osobiście odwiedzać naszych klientów oraz dostawców, aby odpowiedzieć na ewentualne pytania.” – powiedział Daren Ambrose, prezes ADL – „Taki rozwój wydarzeń, dobrze wróży na przyszłość dla ADL Blue Print. bilstein group oferuje naszym pracownikom długotrwałą perspektywę oraz jednocześnie wyraźnie ulepsza naszą strategię internacjonalizacji.” – dodał.

– „Jesteśmy zachwyceni mogąc powitać w bilstein group ADL Blue Print. To połączenie zapewne wzmocni naszą międzynarodową pozycję jak i naszą atrakcyjność dla naszych partnerów. ADL Blue Print i febi wspólnie posiadają niezbędne ekspertyzy, informacje oraz dojścia na rynku aby zapewnić niezależne rozwiązania dla każdego modelu oraz marki.” – powiedział Karsten Schüßler-Bilstein, prezes febi – „ADL Blue Print jest doskonałym uzupełnieniem dla tradycyjnych interesów firmy febi, gdyż oba przedsiębiorstw kładą nacisk na te same wartości takie jak jakość, rzetelne informacje oraz pro-aktywne zarządzanie produktem.” – dodał.

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!