Nowy zestaw do testowania systemów Common Rail

16 marca 2012, 16:17

Firma DeltaTech Electronics wprowadziła do swojej oferty ZCR-4C – zestaw do testowania systemów Common Rail w wersji dla pojazdów ciężarowych. Zestaw składa się z testera TCR-3SC oraz testera ICR-3C.

Zestaw ZCR-4C firmy Delta-TechZestaw służy do sterowania wtryskiwaczami elektromagnetycznymi i piezoelektrycznymi występującymi w układach wtryskowych Common Rail samochodów ciężarowych. Umożliwia jednoczesne sterowanie czterech wtryskiwaczy takim samym sygnałem jak sterownik silnika samochodu. Umożliwia pomiar wysokiego ciśnienia na szynie zasilającej. Za pomocą zestawu można też skonfigurować dowolny czujnik ciśnienia systemów Common Rail.

Zestaw może regulować wysokie ciśnienie w układach Common Rail za pomocą dwóch kanałów regulacyjnych, sterujących zaworami wysokiego ciśnienia. ZCR-4C wyposażono też w funkcje stabilizacji żądanego ciśnienia w układzie.

Zestaw można wykorzystać do zbudowania ekonomicznego stanowiska do testowania systemów Common Rail z samochodów ciężarowych.

Więcej informacji w firmie DeltaTech Electronics, na stronie www.dte.com.pl.
 

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

95.49.185.*, 19 sierpnia 2012, 9:52 0 0

Wiedza doświadczenie i umiejętności to cechy, które muszą posiadać mechanicy pojazdów samochodowych. Naprawa wtryskiwaczy common rail wymaga tych cech gdyż są to najbardziej skomplikowane wtryskiwacze jakie dotąd wyprodukowała firma Bosch. Oczywiście trwają cały czas prace nad udoskonaleniem tego typu wtryskiwaczy i pomp choć ciężko powiedzieć kiedy dostana się do masowej produkcji. Naprawa tych wtryskiwaczy i tak na razie nie będzie możliwa ponieważ firmy bronią się jak mogą bo na czym się zarabia dobre pieniądze jak nie na sprzedaży nowych pomp i wtryskiwaczy common rail. Pierwsze generacje wtryskiwaczy i pomp można było naprawiać bardzo profesjonalnie co można zobaczyć w procesach regeneracji na .Bardzo wiele firm zwłaszcza z krajów azjatyckich próbują tworzyć repliki tych części , ale są one bardzo niskiej jakości i nie warto ich montować bo przebiegi na nich są połowę krótsze http://www.[zmoderowano].com/etapy.html niż na oryginalnych częściach boscha. Jedynie części firmy delphi common rail można spokojnie montować i spełnią w samochodzie swoją role prawie jak fabrycznie nowe części, ale to wyjątek. Regeneracja naprawa wtryskiwaczy na częściach delphi jest opisana szczegółowo na http://www.[zmoderowano].com Doskonały sprzęt daje rewelacyjne efekty , które są nie do zdobycia bez tak precyzyjnych narzędzi które zapewniają dokładność pomiarów nawet do jednego mikrona. Wiele przedsiębiorców z branży motoryzacyjnej próbuje kopiować te maszyny ale bez powodzenia. Naprawa wtryskiwaczy na tego typu sprzętach jest nie dokładna mało precyzyjna co finalnie przekłada się na efekt końcowy w postaci wielu usterek podczas eksploatacji zwłaszcza samochodów ciężarowych robiących miliony kilometrów rocznie. Bosch Service nie idzie na tania jakość bo wiadomo ,że to się w perspektywie czasu nie opłaci, a dobrze zainwestowane nawet duże pieniądze w naprawę na wysokim poziomie zwróci się wielokrotnie. Adres takich stanowisk naprawczych jest na http://www.[zmoderowano].com/blisko.html i wcale nie tak daleko od siebie jak mogło by się wydawać. Na pewno warto wszystko zobaczyć osobiście do czego zachęcamy.

Odpowiedz