Premium Lander Tridem 8×4*4 na targach Intermat

, 6 kwietnia 2012, 13:37

Podczas nadchodzącej wystawy Intermat, Renault Trucks po raz pierwszy zaprezentuje pojazd budowlany w nowej konfiguracji: Premium Lander Tridem 8×4*4. Pojazd o nośności 10 t, wyposażony w podnoszoną tylną oś skrętną, jest dedykowany do przewożenia ciężkiego sprzętu i wykonywania manewrów w trudno dostępnych miejscach.

Renault Premium Lander TridemPremium Lander w zupełnie nowej konfiguracji został zaprojektowany do zadań związanych z transportem ciężkich załadunków w postaci specjalistycznego sprzętu czy materiałów budowlanych i dowożeniem ich w trudno dostępne miejsca. Projektanci Renault Trucks dołożyli  wszelkich starań, aby  zoptymalizować wydajność pojazdu i tym samym zredukować koszty paliwa. Premium Lander Tridem 8×4*4 jest obecnie sprzedawany na terenie Francji i już wkrótce będzie dostępny w pozostały krajach europejskich.

Renault Premium Lander TridemZbudowany na lekkim podwoziu 6×4 Tridem, wyposażony został w trzecią, podnoszoną tylną oś. Dzięki temu, manewry wykonywane na wstecznym biegu, będące często głównym sposobem poruszania się przy pracach budowlanych w środowisku miejskim, stały się znacznie łatwiejsze. W porównaniu z pojazdami w tradycyjnej konfiguracji 8×4, promień skrętu został zredukowany o 10 do 15%, w zależności od rozstawu osi. Jak tylko pojazd opuści plac budowy, kierowca ma możliwość podniesienia trzeciej osi, dzięki czemu zmniejsza poziom eksploatacji opon i zużycia paliwa.   

Premium Lander 8×4*4 Tridem posiada tylną oś o nośności 10 t. Nie byłoby to możliwe, gdyby nie ścisła współpraca pomiędzy Renault Trucks a firmami Michelin i Goodyear, które dostarczyły specjalne opony 385/65 pasujące zarówno do przedniej jak i tylnej osi.

Pojazd Premium Lander 8×4*4 Tridem można będzie zobaczyć na wystawie Intermat w Paryżu od 16 do 21 kwietnia. Ten pierwszy model zostanie wyposażony w zdejmowaną zabudowę do prac rozbiórkowych.

 

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

178.180.95.*, 11 kwietnia 2012, 10:04 0 0

15 lat temu zrobiłem LUBLINA 1 2,9 ,,długa paka,,z podnoszoną i skrętną trzecią osią.
Jeździł po Toruniu.Żadna to nowość ze strony Renault.

Odpowiedz