Nowa odsłona MX-X

20 kwietnia 2012, 12:07

Sztaplując i komisjonując towary na wysokości do 15 metrów i przy obciążeniu nawet do 1 500 kg podoła ciężkim wyzwaniom. Wózek wysokiego podnoszenia MX-X firmy Still, po liftingu pracuje jeszcze efektywniej i jest bardziej komfortowy dla operatora. Udoskonalono go o nowoczesne rozwiązania, zwiększające bezpieczeństwo w magazynie.

Widok kabiny wózka widłowego Still MX-XSpośród oferty Still, to MX-X przeznaczony jest do najbardziej wyspecjalizowanych zadań. Komisjonuje i sztapluje palety o dowolnych wymiarach i wadze, a jego maksymalny udźwig dobierany jest pod konkretny magazyn w przedziałach co 100 kg począwszy od 500 kg. Jego modularna budowa pozwala dostosować do indywidualnych oczekiwań  wysokość masztu, model kabiny operatora oraz takie parametry jak prędkość i przyśpieszenie.

Jeszcze efektywniej

Wózek MX-X może być sterowany zarówno w trybie ręcznym, jak i w automatycznym za pomocą umieszczonych w podłodze czujników z pętlą indukcyjną lub laserowego skanera. System wsparcia operatora nowej generacji OptiSpeed reguluje prędkość względem aktualnej wagi załadunku i wysokości wideł tak, aby zapewnić maksimum efektywności. Dzięki temu gdy wózek jest nieobciążony może poruszać się nawet o 30% szybciej. Z kolei system OptiSafe pozwala zdefiniować potencjalnie niebezpieczne miejsca w magazynie lub takie, które wymagają specyficznych ustawień w trakcie automatycznej pracy. Pojazd ma możliwość poruszania się po 255 programowalnych trasach oraz zdefiniowania 14 funkcji. Dzięki temu może dynamicznie się zatrzymać na końcu alejki, zmniejszyć prędkość w przypadku poruszania się po nierównej nawierzchni czy dostosowywać unoszenie wideł do różnych wysokości regałów. Wszystko to zapewnia wydajną i bezpieczną pracę, a o dodatkową oszczędność energii dba system sterowania odbiornikami elektrycznymi – Blue Q.

Wózek widłowy Still MX-XBardziej komfortowo

Elementy wózka widłowego Still zostały zaprojektowane pod kątem ergonomii i wygody pracy. W modelu MX-X przestronna kabina operatora posiada obniżony próg, ułatwiający wejście oraz wyższą pozycję za kierownicą dla lepszej widoczności. Specjalna konstrukcja karetki wideł nie ogranicza pola widzenia. O wygodę kierowcy dba dwupoziomowy wentylator z aktywnym systemem chłodzenia. Dostępna jest także wersja kabiny zamykanej, która pozwala na komfortową pracę w temperaturze nawet -30C. Stanowisko operatora w MX-X to również szereg rozwiązań zwiększających bezpieczeństwo. Oszczędne żarówki LED precyzyjnie oświetlają zarówno kabinę, jak i regał, na który składowane są towary. Z kolei wsteczne kamery zapewniają panoramiczny widok z tyłu pojazdu. 

 

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

91.228.8.*, 21 lutego 2015, 0:06 0 0

Pracuję na takim wózku Godny polecenia sama przyjemność jazdy ;)

Odpowiedz