Delphi Diesel Aftermarket wprowadza na rynek regenerowane turbosprężarki do lekkich pojazdów ciężarowych. Zamiast instalowania nowych części w miejsce wadliwych turbosprężarek o zmiennej geometrii, Delphi dostarcza regenerowane produkty, tworzone przy użyciu elementów i procesów oryginalnej jakości.
Każdy zespół jest dostarczany z zamontowanymi kołkami oraz pełnym zestawem montażowym, zawierającym uszczelki, olej rozruchowy i szczegółowe instrukcje montażu. Wstępna oferta obejmuje 23 pozycje katalogowe do najbardziej awaryjnych europejskich pojazdów. Planowane jest dalsze rozszerzenie serii i pokrycie 80 proc. rynku części zamiennych parku awaryjnych lekkich pojazdów ciężarowych.
Poniżej przykładowe referencje:
Oferta turbosprężarek Delphi do lekkich pojazdów ciężarowych | ||
---|---|---|
Numer części Delphi | Numer części OEM | Popularne zastosowania |
HRX102 | 751768-0004 | Nissan Primastar 1.9l; Opel Movano, Vivaro 1.9l; Renault Trafic 1.9l |
HRX104 | 706976-0002 | Citroen Berlingo 2.0L; Peugeot Partner 2.0L |
HRX105 | 706977-0003 | Peugeot Partner 2.0l |
HRX113 | 454061-0010 | Fiat Ducato 2.8l; Opel Movano 2.8l; Renault Master 2.8l |
HRX114 | 751851-0003 | VW Caddy 1.9l |
HRX301 | 5435-988-0002 | Nissan Kubistar 1.5l |
HRX501 | 49173-07508 | Citroen Berlingo, Jumpy, 1.6l; Peugeot Expert, Partner 1.6l |
Wszystkie regenerowane turbosprężarki podlegają dodatkowej opłacie, zgodnie z kodem: XZ412. Jest to opłata dodatkowa wobec podanej zalecanej ceny detalicznej i jest ona refundowana przy zwrocie odpowiedniego rdzenia.
Kryteria odbioru rdzeni są oparte na przeglądach wizualnych. Proces zwrotu rdzeni bazuje na aktualnej procedurze zwrotu dla systemów wysokoprężnych. Pieniądze za zwrócony rdzeń nie zostaną wypłacone, jeżeli turbosprężarka będzie niekompletna, rozmontowana, uszkodzona bez możliwości powtórnego użycia, w razie braku wałka lub jeśli obudowa będzie pęknięta.
Zwracając rdzeń należy użyć nowego pudełka.
Więcej informacji można znaleźć w firmie J.R. Motor Services G.B. Sp. z o.o.
Komentarze