Profesjonalna polska złomiarka

9 lipca 2012, 14:43

Niska waga jest bardzo istotna w naczepach, jednak w przypadku naczep do złomu “odchudzanie” nie powinno odbywać się kosztem wytrzymałości. Feber stworzył rozwiązanie, które umożliwia załadunek dużej ilości złomu bez ryzyka uszkodzenia konstrukcji naczepy.

Złomiarka jest odporna na trudy przewozu ładunków o nieregularnym kształcie, nierzadko ubijanych podczas załadunku. Zgodnie z wymogami UE, wyposażono ją w masywne tylne drzwi z zabezpieczeniem mechanizmu otwierającego przezd zasypaniem kierowcy.

W Polsce większość naczep złomiarek różnych producentów ma prostopadłościenny kształt. Podstawową ich bolączką jest pęcznienie burt – efekt tzw. beczki. Naczepa nawet po rozładunku ma nadęte burty co może przyciągać uwagę Inspektorów Transportu Drogowego.

Naczepa do złomu stworzona przez Inter Cars skonstruowana jest z jednolitych arkuszy trudnościeralnej i wytrzymałej blachy Hardox 450. Minimalna ilość spoin zmniejsza ich wycierania oraz pękania. Kluczową rolę usztywniającą odgrywają tu specjalne głębokie przegięcia wzdłużne zwiększające sztywność konstrukcji. Taka budowa wraz z przednią ścianą skośną ułatwia również pozbywanie się ładunku, który nie ma na tendencji do klinowania się w tylnej części wywrotki. Pojazd z tyłu wyposażony został wyłącznie w masywne drzwi z tzw. ryglem bezpieczeństwa. Brak poprzeczki w górnej części ościeżnicy sprzyja wyładunkowi dużych gabarytowo przedmiotów. Pomimo bardzo masywnej konstrukcji naczepa o objętości 50 m3 waży 7980 kg.

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!