Europa połączona serwisem drobnicowym DSV

, 18 września 2012, 14:18

DSV Road rozwija projekt o nazwie „New Wave”, w ramach którego wszystkie kraje w europejskiej sieci tej firmy zostały połączone codziennym drogowym serwisem drobnicowym. Do końca września 2012 r. do projektu włączonych zostanie kolejnych 11 oddziałów. W Polsce centralnym ośrodkiem, odpowiedzialnym za nowy projekt, jest Łódź.

Piotr W. Krawiecki, Prezes Zarządu DSV Road– „Codzienny transport drobnicowy ze wszystkich i do wszystkich krajów w Europie w ramach obsługi jednego operatora logistycznego jest naturalną konsekwencją rozwoju rynku oraz rosnących potrzeb klientów, w zakresie zwiększania częstotliwości i skracania czasu transportu. Do tej pory do projektu włączyło się 21 oddziałów krajowych DSV, a wszystkie 32 zostaną nim objęte do końca września tego roku” – mówi Piotr W. Krawiecki, Prezes Zarządu DSV Road – „Niewielu operatorów logistycznych posiada obecnie takie pokrycie transportowe w ramach własnych struktur w Europie. Szeroka dostępność oraz duże wolumeny są kluczem do sukcesu naszego codziennego serwisu drobnicowego. Stopniowo, w ramach rozwoju projektu oraz rozszerzania jego zasięgu zwiększamy częstotliwość i skracamy czas tranzytu.” – dodał.

Projekt połączenia wszystkich europejskich krajów, w których działa DSV w kontynentalną sieć, za pomocą codziennego serwisu drobnicowego opiera się na koncepcji centralnego hubu w Schwieberdingen, niedaleko Stuttgartu.

– „Dzięki takiemu rozwiązaniu kolejne oddziały krajowe mogą z łatwością dołączać do codziennego serwisu, dostarczając oraz odbierając przesyłki w jednym, centralnym terminalu, zamiast lokalnie organizować własne transporty bezpośrednie pomiędzy różnymi destynacjami, według lokalnego zapotrzebowania. Projekt New Wave jest dedykowany przede wszystkim dla przesyłek spaletyzowanych. Dla nich serwis jest najbardziej dynamiczny” – wyjaśnia Krawiecki.

Wszystkie kraje w europejskiej sieci DSV będą nadal realizować bezpośrednie połączenia pomiędzy sobą, zazwyczaj w częstotliwości dwóch tygodniowo, jednak dzięki wdrożeniu nowego codziennego serwisu drobnicowego nasi klienci nie muszą czekać nawet jeden dzień dłużej niż potrzebują na realizację swojej dostawy.

– „Takie rozwiązanie stanowi nie tylko nową jakość dla naszych dotychczasowych klientów, ale także otwiera przed nami możliwości obsługi nowych klientów, dla których dotychczasowa częstotliwość transportów była zbyt mała. Nowy serwis drobnicowy daje nam do rąk potężne narzędzie, dzięki któremu jesteśmy w stanie sprostać rosnącym oczekiwaniom klientów oraz budować przewagę konkurencyjną.” – dodaje Prezes Zarządu DSV Road.

(mk)

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!