W ostatnią niedzielę zakończyły się trwające 6 dni Targi IAA Transportation w Hanowerze. Po długiej przerwie spowodowanej pandemią koronawirusa organizatorom udało się stworzyć dużą imprezę. Tematem przewodnim targów była logistyka, samochody użytkowe, autobusy i transport. Wśród 1402 wystawców, którzy ściągnęli do Hanoweru z całego świata, nie KH-KIPPER.
Przy wsparciu partnerów na stoisku hanowerskich targów firma zaprezentowała system wymiennych nadwozi. Umożliwia on dowolną konfigurację nadwozia samochodu ciężarowego (wywrotka, betoniarka, inne nadwozie) według aktualnych potrzeb, zwiększając funkcjonalność samochodu w ciągu całego roku. W skład prezentowanego systemu weszło podwozie ciężarowe MAN 8×4 z zabudową trójstronną KH-KIPPER i betonomieszarka FM Leżajsk na nogach odstawczych. Zabudowa W3H z siłownikiem Nummi i hydrauliczną lewą burtą to najnowsza modernizacja umożliwiająca podnoszenie skrzyni na bok przy maksymalnie otwartej burcie hydraulicznej, która pozostaje w ustalonej pozycji podczas ruchu skrzyni.
Kolejnym produktem KH-KIPPER, którzy odwiedzający mogli zobaczyć w czasie targów była aluminiowa zabudowa W3A na elektrycznym podwoziu Volvo 6×2. Pojazd prezentowany był na stoisku firmy Palfinger i cieszył się sporym zainteresowaniem. Swoimi zdolnościami na zamontowanym za kabiną żurawiu popisywali się zgromadzeni operatorzy.
Pierwszego dnia targów na naszym stoisku odbyła się konferencja prasowa. Przybyli dziennikarze i zaproszeni goście wysłuchali prezentacji Łukasza Karczewskiego, dyrektora handlowego KH-KIPPER. Prezentacja dotyczyła działalności firmy, sukcesów i rozwoju przez ostatnie 25 lat, który to jubileusz w tym roku firma obchodzi.
Komentarze